• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 13:52:41 följande:
    J hjärtar A, flna bilder! Nice skor! Men Loppan - ja honom vill man ju bita i kinden
    Ja, akta bara så han inte biter tillbaks
  • Jagbyttenick
    qwerty66 skrev 2010-01-05 14:46:57 följande:
    ska vi satsa pengar på fighten? :) ...fast då kan ni ju inte vara ensamma uppe på promenad-däck ....
    {#lang_emotions_djavulsk}
  • Scratchy

Tråden är död!

Äntligen!

延雪平最好!
  • Scratchy

Scratchys nyår Kapitel 3

På bussen
    Jag hade aldrig åkt Bus4You förut så det var en intressant upplevelse att komma på bussen. Det var två säten på ena sidan om gången och ett säte på andra sidan. I varje rad allstå.

Jag hittade ett ensamt säte som var ledigt och satte mig där. Bussen kom ju från Göteborg så det var redan en hel del folk på och det var inte många säten som var lediga.

Mitt över gången satt några kulturberikande personer som var mycket solbrända från födseln, nästan svarta. De pratade ibland engelska och ibland något annat konstigt språk.

Så kom det på några jättevita svenska kontorsråttor som påstod att de platsbokat de platser där de solbrända kulturberikarna satt. De solbrända kunde dock inte förstå vad de jättevita sa för någonting, men en solbränd kvinna med en solbränd liten flicka i famnen kunde förstå lite.

Det hände inte så mycket på vägen. De solbrända pratade väldigt mycket och högt med varandra på en blandning av engelska och det konstiga språket. De berättade roliga historier för varandra på sitt språk, men den sista meningen var alltid på engelska. Det kunde låta ungefär så här:

Asktiks fkelkf skldkjf skldkjflsjdlk.
    Klke ksla kfle fksljenlflskd.
    Kldskjlnnkef kslk fke slf:
    Five thousand dollars! Haaaaaahahahahahahaha…

Den lilla solbrända flickan kräktes efter ungefär fem minuter. Det luktade lite illa, och sen kräktes hon var tionde minut tills vi var framme i Stockholm. Nice…

Fortsättning följer i nästa kapitel: På väg hem från Stockholm

延雪平最好!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-05 14:30:16 följande:
    Vad söt du är. Men mitt nej står tyvärr fast. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    {#lang_emotions_cry}
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-05 17:03:00 följande:
    Scratchys nyår Kapitel 3På bussenJag hade aldrig åkt Bus4You förut så det var en intressant upplevelse att komma på bussen. Det var två säten på ena sidan om gången och ett säte på andra sidan. I varje rad allstå. Jag hittade ett ensamt säte som var ledigt och satte mig där. Bussen kom ju från Göteborg så det var redan en hel del folk på och det var inte många säten som var lediga. Mitt över gången satt några kulturberikande personer som var mycket solbrända från födseln, nästan svarta. De pratade ibland engelska och ibland något annat konstigt språk. Så kom det på några jättevita svenska kontorsråttor som påstod att de platsbokat de platser där de solbrända kulturberikarna satt. De solbrända kunde dock inte förstå vad de jättevita sa för någonting, men en solbränd kvinna med en solbränd liten flicka i famnen kunde förstå lite. Det hände inte så mycket på vägen. De solbrända pratade väldigt mycket och högt med varandra på en blandning av engelska och det konstiga språket. De berättade roliga historier för varandra på sitt språk, men den sista meningen var alltid på engelska. Det kunde låta ungefär så här: Asktiks fkelkf skldkjf skldkjflsjdlk.Klke ksla kfle fksljenlflskd.Kldskjlnnkef kslk fke slf:Five thousand dollars! Haaaaaahahahahahahaha… Den lilla solbrända flickan kräktes efter ungefär fem minuter. Det luktade lite illa, och sen kräktes hon var tionde minut tills vi var framme i Stockholm. Nice… Fortsättning följer i nästa kapitel: På väg hem från Stockholm 延雪平最好!
    Men du kan ju inte hoppa över till hemfärden
    Analysera mera!
  • Velour
    Harlow skrev 2010-01-05 17:28:33 följande:
    :D Vad trevligt! Bara bra grejer hoppas jag... ;) www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
    BARA bra saker. Mest att du har en thing för "tutte"
    Analysera mera!
  • Harlow
    Polly S skrev 2010-01-04 12:47:47 följande:
    men tutte på dig! var har du tagit vägen Harlow? har ni flyttat nu?
    Hej favvoFiona!
    Vi sticker till Spanien inom en vecka, och är borta i några månader... Skönt.
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Scratchy
    Harlow skrev 2010-01-05 17:28:33 följande:
    :D Vad trevligt! Bara bra grejer hoppas jag... ;)
    Igen! 2010 har börjat bra... eller vänta, är det 2010 nu?
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....