• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-07 21:33:32 följande:
    Hej och välkommen Roses!Tänk att även du hittade hit. Känner du dig träffad av rubriken?
    Jepp :)

JAG brukar skrämma bort dom flesta här på FL så fort jag visar mig. Vet inte varför, hmm {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-07 21:35:27 följande:
    Nu tänker jag ta en dusch! Vill ta tid på hur lång tid det kommer att ta så om ni skulle hjälpa mig, vore det bra. Ta tid från och med - NU!!
    Men duuuuummmmma dig {#lang_emotions_yell} Vad ska jag göra då?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-07 21:34:41 följande:
    Tänk då på mig som har varit ensam i flera dagar nu och ska vara ensam till på söndag. Jag pratar konstant om man frågar min man så du förstår vad jag går igenom?
    hej och välkommen till tråden!
    själv ser jag fram mot att Maken ska åka bort fre-sön...
  • Polly S
    Nu tänker jag ta en dusch! Vill ta tid på hur lång tid det kommer att ta så om ni skulle hjälpa mig, vore det bra. Ta tid från och med - NU!!
    vilken tur att inläggen tidsmärks för jag är värdelös på att komma ihåg tider...
  • Midka

Hej på er!!
    Betyg:
    Min klass var så väldigt duktiga (välartade, studiemotiverade från övre mellanskiktet...) så jag vet att de var fett irriterade att inte fler kunde få 5:or. Dock blev jag i jämförelse med dem, den som satt med överlägset flest 2:or. Jag och två killar. I en annan klass tror jag att jag skulle fått bättre betyg. Iof spelar det ingen roll eftersom kunskapen skulle vara lika dålig.

Då handlade det inte om läraranas pedagogik utan om elvens (dvs min) förmåga att tillgodose sig kunskapen. Jag menar... Jag var ju trevlig så något annat än att jag var studietrött kunde det inte vara.... *drypande ironi*

Idag har jag lärt mig att det finns fler studiemetoder än att bara veta vad som är viktigt till proven...
    Men jag ä int bitter, ja int!!

• I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-07 21:36:53 följande:
    hej och välkommen till tråden!själv ser jag fram mot att Maken ska åka bort fre-sön...
    Hej och tack ;)

Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
  • Midka
    Sååå, när jag kommer in så går du.... {#lang_emotions_cry}
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-07 21:43:31 följande:
    Hej och tack ;)Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
    Då är det bara att leta i gamla trådar och försöka döda så många som möjligt... Då får du att göra en stund...
  • Midka
    Hej och tack ;)Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
    Här kan du dessutom försöka slå Velour i antal inlägg och då har du oxå att göra så att helgen kommer försvinna i ett kick!!!
  • Scratchy
    Vilken fantastisk människa du verkar vara...
    Have no fear Scratchy is here!
Svar på tråden Tråddödare forts....