Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2009-12-29 18:47:25 följande:
    Oja Han var slö o trött på juldagen men på annandagen så var han riktigt pigg, nästan oförskämt pigg om du frågar mig... Så det är i alla fall skönt, o nu är han hos sin pappa så jag kan ligga o vila när jag vill o hur länge jag vill...bara djuren som får stå ut med att mattiderna blir liiite ruckade på...o andra sidan så har de fri tillgång till hö så det går ju inte direkt någon nöd på dem
    Vad härligt Både att sonen är frisk samt att du kan ta det lugnt.

Ja precis, djuren klarar sig. Detta händer ju inte jämt så att säga.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 19:41:22 följande:
    Fi faan...minus 20 grader ute o det verkar bli kallare.... Fröken mischelin (el hur d nu stavas..) ska snart ge sig ut till hästarna.... Iklädd 1 långärmad underställströja, fyra (långärmade) tjocktröjor, strumpbyxor, långkallingar, 2 par byxor, strumpor o 1 par raggsockor.... "Kan knappt röra mig"
    Vad tjockt!

OK, om du inte är tillbaka inom de fyra närmsta timmarna så larmar jag räddningstjänsten. Jag vet ju nu var du bor
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:24:50 följande:
    By the way så var det ett riktigt smoooooooooth inlägg av Velour i rubrik-tråden.
    Såklart!

Jag var bara tvungen att kommentera rubriken
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:25:42 följande:
    Du e rolig Tack..! -------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Jag behöver livas upp lite... -Jobbade i söndags...kände mig mycket mer frusen än vad jag brukar göra o hade jätteont i kroppen..när jag kom hem hade jag 39,3 i feber..o det trots att jag tagit både alvedon o ipren....inte kul.... Svagt illamående o maghugg...alltså inte magvärk som i: Jagharsjuktontimagenobehövergåpåtoa...utan HUGG, kraftiga magsmärtor som kommer o går, huvudvärk o feberfrossa....skitkul...inte Sjuksöterskan tror att det kan vara maginfluensa...även om jag inte har kräkningar el annat..kan tydligen utveckla sig väldigt olika från person till person...men hemma måste jag snällt stanna...o inte faan orkar jag något annat heller... "tycker synd om mig själv"
    Uuusch! Krya på dig med blixtens hastighet!!!
    [/citat]

JJJJJJJJJJJ! Hej på dig! Hur har dagen varit?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:26:28 följande:
    Hrmhrmhrm, vilken stad ligger det i då om man får fråga?
    Stockholm! Vill du komma?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:26:42 följande:
    Jaa...kan informera om att det INTE är det lättaste att röra sig med alla kläderna... Skönt att någon vet det... Nu är jag i alla fall inne igen...men såååååå trött...inte sov-trött utan mera utmattad-trött....
    Jag förstår

Men vi är ju grannar for fcuks sake! Vi skulle egentligen kunnat träffas ofta ju!!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:28:38 följande:
    Bläääääääääääää, nu kräks jag Har fobi för parasiter och tycker sådant som ovan är det äckligaste som finns...
    Nån här på FL lade ut ett klipp där ett gäng var nånstans och campade (tror det var Sydamerika). En kille hade fått insektsägg i ryggen, som hans vän pillade ut med pincett eller nåt. Det var så förbaskat vidrigt att se det där!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:30:28 följande:
    Var det inte så att Sedek brukar sitta i trädet utanför Issy och spana? I så fall håller han nog koll om det skulle hända något. Däremot verkar han ha glömt laptopen för han är lite frånvarande...
    Just det ja, den goa gubben

Ja, jag har då ingen aning om varför han är frånvarande....
Svar på tråden Tråddödare forts....