Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2009-12-29 22:45:02 följande:
    Fiona har haft det jättebra. Hon är nöjd och glad!
    Meh, skriver du i hennes ställe nu också?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 22:45:55 följande:
    Nummer?
    Se där! Vilket intressant nummer. Kristligt måste det vara också. Grattis!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-29 22:47:23 följande:
    tack bra!har käkat indiskt till lunch med Maken och svägerskan, sen gått i affärer utan att direkt handla ngt, sen mött upp resten av svärfamiljen på Crêperiet och ätit middag.till kvällen har det blivit glögg & spel och nu borde jag packa för hemresan...du då?
    Se Scratchy, med tålamod kommer man långt

Vad roligt Fiona! Riktigt trevligt verkar ni ha haft. Jag har ätit på ett creperie en enda gång och det var väldans gott Ska ni alltså resa hem imorgon?

Jag har knappt haft något roligt idag, mest slappat. Det händer inte ett skit här faktiskt. Men vi har hälsan och det är jätteroligt
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-29 22:48:37 följande:
    njae, just _den_ delen är jag inte så orolig för, värre med snyggheten kanske. men skönhet är ju iofs inte objektivt -eller?
    Men du är snygg, end of discussion!

Vänta, ÄR inte skönhet både objektivt och subjektivt? (jag är skitdålig på grammatiska termer, bara så du vet).
  • Velour
    Du får helt enkelt se till att de andra är fulare.
    Meh, allt för att behaga dig eller?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 22:58:04 följande:
    Synd bara att de ha så fula frisyrer. Det föstör liksom stämningen.

Fast Michelle Pfeiffer har snygg frilla ändå.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 22:58:58 följande:
    Ja, finns det andra skäl till att någon gör något?
    Man kan väl behaga sig själv istället! Din ego!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 22:59:29 följande:
    Men jag hade ju rätt!
    Nej!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-29 23:00:00 följande:
    låter underbart!jag LÄNGTAR efter att slappa, att gå runt i pyjamas, se film, stanna i sängen & läsa...har gått i ett sen dagen innan julafton, har haft folk runt mig hea tiden och jag funkar inte bra så i längden.nu åker vi hem för att direkt dagen efter åka till vänner i grannstaden för att fira Nyår, _sen_ ska jag sifta -de 5 dagar jag har kvar på lovet...!
    Jisses! Jag hade däckat redan efter tredje dagen, även om jag älskar människorna runt mig. Jag fungerar helt enkelt inte om jag har så mycket hålligång hela tiden.
Svar på tråden Tråddödare forts....