Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:33:04 följande:
    Grattis
    Thanks babe!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:33:37 följande:
    Så det andra var bara utfyllnad?
    Precis! Jag kunde ju inte bara hoppa in och skriva vad lång rubriken var Man kan ju få en varning för mindre.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:34:12 följande:
    Ja om du passar katten och gnällfisen
    Naaw! Men vi ses ju i februari hos du vet vem
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:34:59 följande:
    JJJJJJJJJJJ! Hej på dig! Hur har dagen varit?
    Gnäll från lilleman, gnäll från storeman och gnäll från mig
    [/citat]

Va? Vad tråkigt! Varför?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:39:28 följande:
    Ah..! Visst var det en speciell tråd om just såna saker..? -Kommer ihåg att jag kollade på alla länkade klipp i den...! Störtcoolt juh..!
    Tror det. Den låg i "skräck" iaf.

Så du gillar sånt? DET är coolt
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:40:08 följande:
    Näe...tror han har övergett mig...
    Han är en förrädare!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:40:20 följande:
    Ja, det har man fått. Har fått varningar bara för min åsikt, inte för hur jag formulerat det...
    Det måste ha varit en sjujäkla åsikt du hade. Vad var det för åsikt då?

*kolla inboxen*
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:44:01 följande:
    Bara jag slipper se parasiter och larver så kan jag nog kolla. Men jag undviker nog det ändå. Nu ska jag äta massa gottis och titta på senaste Harry Potter som jag fortfarande inte sett. Så jag har inte tid att sitta och kräkas över allt "mysigt" ni skriver om ikväll Trådkram sålänge!
    Nördkramar!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:46:17 följande:
    Jag vägde mig förut o har gått upp i vikt...nu väger jag 61 kg Fast...jag tror inte riktigt att det räknas med tanke på alla kläder.....
    Skulle du vilja väga 61 kg?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-29 20:48:26 följande:
    Har kollat inboxen, men jag och jag har fortfarande inte hämtat mig från den glada chocken. Min åsikt var att man borde sätta colombianska halsband på jobbiga barn för att de inte ska springa iväg. Det kan jag fatta att jag blev varnad för. Det andra var bara ett logiskt resonemang, då en person tyckte att eftersom människan kan tänka och att alla människor tänker så är det bevis för att Gud inte existerar. Så jag förklarade Goodmans paradox för honom, och att de induktiva premisserna som han byggt sin slutsats på var cirkelresonemang. Folk som tror att de är smarta kan bli väldigt förnärmade när de upptäcker att de för ologiska resonemang. Tillräckligt förnärmade för att anmäla.
    Ah, du behöver lite betänketid. Men det kan du ta och tänka på ända till kl. 24 på nyårsafton eftersom det nu är fritt fram för dig att dyka upp när som helst

Men jag kan inte fatta att du blev varnad om det där med halsbandet. Det var väl inte så farligt? Du kränkte ju inte någon?

Goodmans paradox känner jag inte till...måste leta lite fakta sedan. Sedan så vet jag inte hur den personen blivit kränkt av Goodmans paradox som du la fram. Men gjorde du det på ett sätt för att dumförklara honom och att det då framgick väldigt tydligt?
Svar på tråden Tråddödare forts....