Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2009-12-30 02:09:19 följande:
    det KAN vara mysigt nu med, men mornarna kommer ju så oerhört mkt senare, inte alls samma sak!
    Ja, det KAN, men hur mycket jag än skulle klä på mig skulle jag nog ändå frysa my ass off Och det skulle ta bort mysigheten för mig iaf.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 02:11:58 följande:
    Scratchys vägar äro outgrundliga.
    Så är det nog i den åldern. En dag vill man en sak och nästa dag har man ändrat sig. Såna ändringar sker nog oftare när man är en liten ungtupp än när man är en mogen person i sina bästa år, som dig och mig t.ex.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 02:19:53 följande:
    vintermysighet är filt och en kopp te, tända ljus etc -inomhus, såklart.
    OOJA!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 02:20:22 följande:
    ja, jag kommer vagt ihåg hur det var...
    Ja, den härliga ungdomstiden
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 02:23:24 följande:
    nähä ni trådvänner, nu ska jag nog läsa lite innan jag ska sva, vi har ju hemresan framför oss imorrn!ha det gott och sov godare!
    Ha en så skön läsning och en trevlig hemresa imorgon

Kram och godnatt!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 02:24:16 följande:
    nu kommer vi få ngn dryg kommentar om vi minns så långt tillbaka...
    Ja, jag väntar också på en dräpande kommentar
  • Velour
    Frågan är bara av vem...
    Vi hade tänkt oss dig eftersom det var dig vi snackade om. Men uteblir de dräpande kommentarerna så är det bara bra.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-30 02:39:24 följande:
    Fast liiiite kommer ni nog sakna den uteblivna bekräftelsen... så... bara så att ni (och framförallt jag) ska kunna sova gott inatt kommer den här:När ni var unga? Ja just det, innan glödlampan uppfanns...(Var det rätt sak jag satsade på? Jag har inte orkat läsa tillbaka i tråden så jag vet inte... fast nu fick jag faktiskt lite dåligt samvete över kommentaren... usch!)
    Där satt den! Nu känns det bättre. Utan en dräpande kommentar hade vi nog undrat vad det hade tagit åt dig
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-30 02:40:28 följande:
    U want it harder?
    It can never get hard enough! I challenge you!
Svar på tråden Tråddödare forts....