Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Men du får vara tuppen här, trots att du bara är en ungtupp

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-30 00:59:18 följande:
    Det finns, men du har inte råd att köpa den sorten...
    Nej, det har jag inte *deppar*
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:36:56 följande:
    nu är jag klar! (blev kvar och snackade skit med svägerskorna)
    Aha! Men vad roligt att du kom tillbaks

Ni har väldigt bra relation va? Du och din svärfamilj.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:41:08 följande:
    jag har världens bästa svärfamilj! (karma säger jag efter hemska tidigare.. )jag har inga egna syskon men svägerskorna har adopterat mig som extrasyster!
    Det är underbart och så väldigt viktigt att ha goda relationer med svärisarna, annars är ju risken att ens förhållande blir infekterat. Som det blev med mitt.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:42:05 följande:
    varför är ni uppe så sent förresten?
    Jag råkade sova middag idag och nu är jag lite pigg. Men grupparbetet imorgon kommer jag nog att ta mig igenom iaf

Själv då?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:47:08 följande:
    ja, och mitt förra. eller njae, jag hade ett förhållande därimellan, men det var inte så seriöst (fast det varade ngt år) och jag lärde inte känna hans föräldrar särskilt väl.men innan det som sagt, så hade jag iaf en svärmor från helvetet, samt en svåger som körde med så mkt dubbelspel att han blev nervös av att umgås med alla som kunde avslöja honom.jobbigt.
    Kan inget än att skaka på huvudet..
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:48:38 följande:
    åh, du jobbar (pluggar) imorrn? stackare!jag är nattuggla, är uppe till 00-01 även när jag jobbar och vänder direkt på dygnet när jag kan.
    Ja, vi jobbar fooooortfarande, men vi har inte mer än tre sidor kvar. Jippiiii!

Jag älskar att vända på dygnet. Det är nåt speciellt med att vara vaken ända tills det blir morgon
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:55:25 följande:
    å andra sidan låter din f.d svårmor värre i och med att exet verkat tagit hennes parti.mitt ex fattade ingenting och tog aldrig hennes parti -förrän han gjorde slut.
    Ja, han är ju inte ens från denna värld. Men tids nog får han sota för sitt beteende. När han ser hur varje förhållande tar slut p.g.a. att tjejerna i hans liv krockar med hans morsa och det att han alltid står på morsans sida, så lär han nog till slut fatta vad det har handlat om, men då är det för sent! Han kommer förhoppningsvis att komma till insikt, men det kommer att vara för sent för honom att göra nåt åt det. Stackars jävel säger jag bara!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-30 01:56:17 följande:
    mmm, speciellt på somrarna. (man längtar onekligen nu!)
    BARA på somrarna, om du frågar mig

Vi snackade i förra tråden om det, hur mysigt det är att vara vaken hela natten när det är sommar och att himlen blir ljus redan vid två på natten. Och hur mysigt det vore att ta en promenad just då......*myyyys*
  • Velour
    Både och... om jag inte får ett heltids så kommer jag att starta ett eget företag och i så fall blir det bra med extraknäck. Så jag är öppen för allt.
    Va? Har du ändrat dig? Förut var det ju tvärtom
Svar på tråden Tråddödare forts....