Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jaha, då var det dags för Mello (Melodifestivalen){#lang_emotions_throwup}

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:25:56 följande:
    Ja, samma här, lite avbrott i tankarna så går det bättre. Jag försökte kolla på en film efter att jag pluggat färdigt som heter Ninja Assasin. Stängde av efter halva, den var så jäkla blodig och ilsken. Blev arg och ilsken själv och fick hög puls så det var INGEN bra film att se innan läggdags.Såg du mitt klipp m norrmannen som pratar japanska innan?
    Bra att du stängde av den. Du har ju tillräckligt med Å. som det är

Ja, jag såg norrmannen Det var oväntat!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:26:46 följande:
    Okej, om du gjorde det så heter jag Bond, James Bond.
    Från John Blund, till Mr. Sandman, till Herr Doktor till James Bond. Inte illa Allsidig och helt enkelt PERFEKT!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:29:54 följande:
    Hur vet du att jag väger mig varje dag? Vilken konstig bild ni har av mig nu... Men alla får väl ha sina egenheter, jag väger mig och gillar att banta - so what!Jag trodde jag skulle närma mig 100 på morgonen nykissad, men det gick inte. Nykissad morgonvikt utan kläder är nu 93 kg. Eftermiddagsvikt MED kläder är 96,någonting kg. Men det är morgonvikten som räknas.
    Jag har inte alls förutsatt att du väger dig varje dag. Jag tänkte att eftersom du började med din bantning idag så vägde du dig innan du satte igång

Men vad bra att du inte nådde 100kg. Eller? Då behöver du ju inte banta så mycket.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:30:59 följande:
    Hm, enligt vad du o Mandi skrev igår så tror jag du föredrar långa Poliser...
    Men poliser är bara fantasi. Men du är på riktigt{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:35:25 följande:
    Jag då? Jag fick minsann känna på det när jag gick ut till soprummet. Fick bylta på lilleman mössa och jacka och han skrynklade ihop hela ansiktet när han fick stormen i ansiktet och sade "Katl, katl!" (Kallt). Men ha! Han fick iallafall sin dagliga friskluft
    Ja, ni fick en storm som hette duga! Men blev det mest regn eller fick ni också snö?

Hhahah, så du hittade också "ponnyn" i situationen? Ponny = att hitta något positivt i varje negativ situation, enlig Sedek. Din ponny var att Loppan fick frisk luft
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:36:30 följande:
    Men jag ville ju väga 100 Fast jag hinner inte fortsätta upp till 100 nu för då hinner jag inte bli av med det innan sommaren. Usch, jag låter ju helt extrem nu, det är jag inte, lovar! Men jag tycker det är lite roligt och så är det som det är nu...Hur går det själv?
    Jahaa, du ville väga 100 för att experimentet skulle bli fullkomligt? Aja...det var väl kanske bäst att det inte blev så. Då slipper du nog anstränga din kropp mer än nödvändigt.

Själv går det inte så bra Men jag försöker fortfarande att disciplinera mig.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:39:02 följande:
    Puss o tack!Kom direkt på denna:
    " target="_blank">

"Emma, hon finns bara i fantasin, men hon är fin, tänker Kalle"
    Får titta på den senare när jag har tillgång till hörlurar
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:40:18 följande:
    Punkt A svarar jag ja på, på B säger jag japp, det visste jag och på C säger jag nej, jag har lärt mig en ny onödig faktauppgift!
    Två av tre är MVG
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:40:31 följande:
    Verkar som att min historia fastnade Man kan hitta sin Ponny lite överallt
    Ja, tydligen, hahah! Det dåliga med ponnyn (ja, jag har även lätt för att hitta det negativa i det positiva) är att jag tänker på en rosa My Little Pony{#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Tråddödare forts....