Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-01 07:20:04 följande:
    I like!
    Åh jag missade dig

Men roligt att du fick dig lite skratt såhär "mitt i natten"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-01 11:42:08 följande:
    VIlken natt vi haft.. sonen har ramlat ur sängen 2 ggr och haft 1 mardröm, han inte mer än somna förrän han var lessen igen. Kan säga att det blev väldigt trångt i min säng tillslut, ommöblerat i sovrummet blev det oxå. Nä, vi sover inte om nätterna.. ska man göra det.
    Hoppsan!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 13:42:41 följande:
    Gör ett nytt försök, detta är verkligen bra:<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
    ">

" target="_blank">

Det lät kul!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-01 16:01:36 följande:
    Hej VelourMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens igen. Hatar, hatar, hatr, hatar att vara kvinna ibland. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
    Hejsan!

Fick också min, igår

Som Sedek säger måste man hitta "ponnyn" i varje "negativ" situation. Min ponny i menssituationen är att jag hade problem med det förut men nu är det löst vilket gör mig väldigt tacksam att jag får mens, i tid också
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-01 16:09:32 följande:
    *Letar fram det 1578 sidor långa word-dokumentet med namnet "Saker som Roses hatar" och lägger till "att vara kvinna" längst ner på listan.*
    Hey babe! Hur är allt med dig?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-01 19:32:27 följande:
    Har läst ikapp.Mandi och Velour:Jag har hört om ett begrepp som heter "Kasam". Det handlar om att förstå och gå vidare även om man befinner sig i kris. (Tänkte på samtal om barn och deras berabetning.)Jag kan ytterst lite om kasam men det verkar vara ett mycket bra begrepp. Läs vidare om det så kommer ni kunna sätta perspektiv på tillvaron på ett mer meddvetet sätt.... (Tror jag...  )Får se om vi sess sen.... Irl ni vet.....
    Intressant!

C U L8ER
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-01 19:53:48 följande:
    Kram på er!!!!!!Vi ses imorgon!
    Ha det så bra, kram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 20:56:42 följande:
    Jaha, jag tar väl min Gud och gör nått annat då. Ses lite senare...
    Inte för att vara elak, men när du skriver:

"Jo, men om vi gör det så är det med Guds hjälp, vare sig du vill eller inte"

så är det en aningens provocerande eftersom vi är flera som inte delar din tro. Det är din sanning, inte vår och inget bevisbart heller för den delen. Hur kul skulle det kännas om jag skrev: Om du förlåter så är det inte med guds hjälp utan bara ditt ege psyke, vare sig du vill eller inte.
    Och vad för argument du än kom med, skulle ändå mina sista ord gälla "vare sig du vill eller inte" Get my point babe?
Svar på tråden Tråddödare forts....