Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:41:54 följande:
    Kallas även "eko"
    Just det
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:42:44 följande:
    När han är Vinprovar-Jan!!! BÄST!
    Vet du, jag har alltid hoppat över just det klippet, men ska absolut kolla in den sen nu när du tycker så bra om den.

Har du sett där han härmar en stjärt och en annan där han härmar Jonas Gardell? Det gav skrattattack som fasen!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:44:17 följande:
    Jag vet, jag är en MVG-mupp
    Oj, vad duktigt! Hade du flest MVGn bland dina betyg?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:46:15 följande:
    Det sitter i huvudet, inte i vilken metod eller vilken mat man äter. Du måste hitta din Ponny i att äta rätt, för att använda en nyligen använd liknelse.Tillexempel:Om någon hotade med att tortera någon du älskar om du inte gick ner i vikt, då hade du gått ner i vikt, jag lovar.Där är jag, om jag inte går ner nu, då kommer jag aldrig att få köra de bilarna som James B kör... (Bara som ett exempel, det är inte så i verkligeheten)Länka samman en stark smärta med det beteende du önskar ändra.
    Tack! Jag ska försöka intala mig själv något som är lätt att börja tro på.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:46:47 följande:

" target="_blank">

Vinprovar-Bengt skulle det vara
    Åh, kan inte se den just nu. Men gör det senare
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:47:52 följande:
    Hahaha, kommer du ihåg den plastiga lukten de gav i från sig? Och manen var som fiskelina eller nåt. Jag tyckte de var såååå söta i hela två månader eller nåt
    Oooh, jag har glömt mycket vad gäller dessa ponnysar, bara att de var söta i ungefär lika länge som du tyckte att de var söta

De var ju värdelösa! Och med Barbiedockorna vill jag inte ens nämna vad jag gjorde{#lang_emotions_dreamer}

Nä, tacka vet jag alla bilar med controls (kommer inte ihåg svenska ordet)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:49:03 följande:
    Tror det, eller jämt mellan MVG och VG kanske, fick sänkt betyg i några kurser för jag skolkade för mycket. Tror jag hade 1,6 i snitt eller nåt.
    Wow
  • Velour
    Velour skrev 2010-03-01 23:53:04 följande:
    Oooh, jag har glömt mycket vad gäller dessa ponnysar, bara att de var söta i ungefär lika länge som du tyckte att de var söta De var ju värdelösa! Och med Barbiedockorna vill jag inte ens nämna vad jag gjordeNä, tacka vet jag alla bilar med controls (kommer inte ihåg svenska ordet)
    Och min älskade, ääälskade NES. *R.I.P.*
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-01 23:53:44 följande:
    Fast det var inte så svårt på Barn- och Fritidslinjen... Jag var sjukt skoltrött, jag kan ångra det ibland, men antar att jag har pluggat nåt på högskolan inom tio år eller så. Min mamma började plugga till jurist när hon var 32 och blev jur kand vid 38 (hon läste på halvfart för att kunna jobba halvtid också.) Nu fyller hon snart 48 och arbetar som frilansande jurist med hög timpenning och är knuten till en redovisningsbyrå. Jag är jättestolt över henne och inser att jag kan ta det rätt lugnt också.Lillebror fick förresten sin fasta anställning bekräftad idag Han fyller 28 och har pluggat helt sjukt länge och är inte riktigt klar med examensarbetet innan han får sin Bachelor of Science och ingenjörsgrad eller vad det kallas i Elektroteknik.
    *gör vågen*{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:54:41 följande:
    Känner du lukten av möglig ost på pizzan? Torrt och gammalt bröd, unken tomatsås och kall är den också..Har pluggat så mycket Bmod nu så härnan är helt full, det går inte att låta bli att släppa ut lite här på FL, sorry. Det kanske är stötande det också
    Fast pizza är ett område jag inte vill röra. Även då jag höll på att gå ned i vikt åt jag pizza en eller två gånger i månaden utan att det påverkade mig det minsta. Så jag vill jättegärna fortsätta med det (även om det var ca. en månad sen jag åt restaurangpizza).

Du får släppa ut Bmod så mycket du vill, jag kommer att undvika det så mig gör det inget
Svar på tråden Tråddödare forts....