Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-07 01:38:36 följande:
    Äsch, behövde ventilera tankarna lite. Men det blir så jobbigt ibland när folk inte vet hur de ska bete sig mot mig. De vill liksom placera mig i nåt fack, men ser att det inte går så bra eftersom jag varken är hundra procent det ena eller det andra. Det brukar ibland ta ett tag för folk att slappna av och bara vara mot mig som "vilken annan svensk som helst"..som om jag är en jävla fragile porslin som skulle gå sönder.
    Oj, är folk olika mot andra beroende på om de är blattar eller inte? Har jag aldrig tänkt på... Hmm, jag är nog lite väl blåögd när det gäller sånt här.
    Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-07 01:46:21 följande:
    Vi kan diskutera sånt här när du är mer på humör.Vila nu så ses vi imorgon!
    Sov gott!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-07 18:21:51 följande:
    Ah! Mycket mer jobb, iaf i början. Så vad för betygssystem ska inrättas?
    ... och det gamla ska avrättas...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-07 21:15:27 följande:
    Fan vad dött det blev här...
    Ord blind skrev 2010-01-07 21:20:02 följande:
    Det har varit dött hela dagen....
    Sorry... helt mitt fel...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-07 21:43:31 följande:
    Hej och tack ;)Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
    Vilken fantastisk människa du verkar vara...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-07 22:39:34 följande:
    Suger jag på svenskan eller suger jag på svenskan? Skrev lite i en väns logg på FB. Han och jag tog långpromenad idag och han berättade att han måste träna många gånger i veckan eftersom han har överskottsenergi. Jag sa då att jag är helt tvärtom, går alltid på sparlåga.Hursom, nyss skrev vi lite i FB och då skrev jag: "Kan inte du inseminera lite av din överskottsenergi i mig?" Ibland kommer orden ut heeeelt fel.Kom på efter ca. 20 sek vad fan det var jag hade skrivit!! Tur att man kan ta bort sina kommentarer på FB Jag ändrade ordet inseminera till vaccinera. Blev det rätt då?
    Injicera...
  • Scratchy

Shit va ni skriver!

• Scratchy

Shit va mycket ni skriver!

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-10 01:09:40 följande:
    Du får ursäkta om jag var elak där angående sådan matte sådan hund..Vi kan skylla på Scratchy som smittat av sin elakhet på mig.Samt Midka som lär mig hur man blir en bitch.
    Förvånad? Nej...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-10 01:27:01 följande:
    hej förresten!allt bra med Scratchy?
    Jag lever fortfarande i alla fall...
Svar på tråden Tråddödare forts....