Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-05 17:39:57 följande:
    Med tanke på att jag faktiskt har tagit bilder på dig med bättre kvalité, så kan du ju bara äta upp det du skrev. Bitch!
    U fucking didn't! I fucking won't!
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-05 17:40:50 följande:
    *Eller kvalitét?
    Spelar ingen roll hur du stavar, jag läser inte så noga vad du skriver ändå...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Harlow! Var i Spanien är det du ska flytta? Ge exakta koordinat så att man kan kolla på google earth (och planera ett våldgästande)...

延雪平最好!
  • Scratchy

*ignorerar Vellans senaste två inlägg*

延雪平最好!
  • Scratchy

Sedek! Om du saknar några detaljer i min nyårsberättelse är det bara att säga till... så får du ju se om jag bryr mig...

延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-05 17:47:25 följande:
    Bra, då kan jag snacka lite skit om dig med de andra, öppet, utan att du ser det..
    Ser det ut som jag bryr mig? *pekar på sitt uttryckslösa ansikte*
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-05 18:05:39 följande:
    Scratchy vet hur mycket jag skrattade åt den där dialogen. Nästan så jag kräktes
    Ja, jag ser ju hur utsmetad din maskara är på avataren...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-05 18:11:40 följande:
    Har varit sjuk...
    Nämen oj... stackars liten...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-05 17:53:08 följande:
    Ni ska bara veta vad Scratchy gjorde på nyårsafton! Han tog......och efter det........Sen blev han......Inte nog med det, han........ . När han sen.........Då kändes som om......... Det var därför hans organ var totalt utslitna dagen efter.
    Jo, ungefär så som jag också kommer ihåg det.
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-05 18:28:33 följande:
    Vad trevligt. Jag har också sett den filmen, och måste bara fråga, skrattade du också i slutet när han bara blev yngre och yngre så att de till slut såg ut som mor och barn?Jag skrattade så jag nästan skrek, men tydligen är jag den enda som har reagerat så också.
    Lunatic...
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....