• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-14 21:21:15 följande:
    Mindre kul. Hur mycket kommer det att gå på imorgon när de bara ska kolla?
    Har ingen aning...det kommer väl bli lite av en "happy suprise" när fakturan kommer, bortsett från "happy" då....
    I´m the one and only....of my kind...
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-14 21:29:19 följande:
    Roses: bit ihop!
    JAG biiiiiiiiiiiter ihop. VAD tror du jag göööööööööööör?????!!!!{#lang_emotions_yell}

Maaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaa {#lang_emotions_cry}
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-14 21:29:02 följande:
    Isse: hoppas det reder ut sig med rören! vad tar hantverkare i timmen..?
    Har faktiskt inte vågad kolla det, var lite rädd för att jag inte skulle ta ut dom då...

Kände att det kanske är bättre o få hit någon som kan kolla o sedan fixa (med lite tur..) än att fortsätta att bara gå o vänta på att vattnet på något magiskt sätt bara ska dyka upp igen...vilket jag nog mer eller mindre gjort de senaste dagarna
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:32:15 följande:
    Har ingen aning...det kommer väl bli lite av en "happy suprise" när fakturan kommer, bortsett från "happy" då....
    får hoppas rörmokar'n är snygg iaf då så du åtminstone har ngt att titta på!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-14 21:32:16 följande:
    JAG biiiiiiiiiiiter ihop. VAD tror du jag göööööööööööör?????!!!! Maaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaa
    ow!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-14 21:30:47 följande:
    Jag gjorde bort mig totalt på jobbet och lär väl bli mobbad för resten av mitt liv. I alla fall så länge jag jobbar där,
    vad gjorde du??
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-14 21:30:47 följande:
    Jaha, BRA?!!  Och du röker själv?! Muckar du med mig? :pÄh, inget av värde har väl hänt här. Jag gjorde bort mig totalt på jobbet och lär väl bli mobbad för resten av mitt liv. I alla fall så länge jag jobbar där, annars har det väl inte hänt nåt mer...Hade beställt stövlar från ellos och såg verkligen emot det istället fick jag två par jeans??!!! Var så ARG när jag ringde till ellos att jag verkligen tyckte synd om kvinnan när jag la på. Men jeans istället för stövlar???!!! Ciiiiiiiiiiiiigaretter  Synd om mig :(
    Ja? Det är väl bra att tappa röksuget

Vad gjorde du för dumt på jobbet som kommer att få så stora konsekvenser?{#lang_emotions_ghost}

Men du får en kram för att du har abstinens..jag vet hur det känns{#lang_emotions_throwup}
    Analysera mera!
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-14 21:25:24 följande:
    Kollade faktiskt med mitt försäkringsbolag i dag, endast om det är SKADA på vattenledningen så täcks det av försäkringen, men som det är nu..alltså att det är fruset..då får man betala ur egen ficka.

-Sedan, när tjälen gått ur marken så återstår det väl att se om det tagit någon skada på rören eller inte...innan dess kan det vara svårt för att inte säga omöjligt att se mindre lekage. 
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:32:15 följande:
    Har ingen aning...det kommer väl bli lite av en "happy suprise" när fakturan kommer, bortsett från "happy" då.... I´m the one and only....of my kind...
    {#lang_emotions_frown} Illa!
    Analysera mera!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-14 21:34:14 följande:
    får hoppas rörmokar'n är snygg iaf då så du åtminstone har ngt att titta på!

Tänkte jag inte ens på..! {#lang_emotions_undecided}

-O jag som inte ens kommer vara hemma  {#lang_emotions_yell} , för dom kunde inte säga någon tid o det var ju inte säkert till 100% att dom kunde komma i morgon så jag ska lägga ut nyckeln....

Attans....snacka om att jag kanske snuvar mig själv... {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Tråddödare forts....