• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Grizelda skrev 2010-01-14 22:29:42 följande:
    Rörmokare brukar vara gamla gubbar som kryper om kring och visar hårig rumpklyka, så kallad "plumber's crack" så det är ingen förlust .
    haha, det missar man ju gärna!
  • Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-14 22:31:03 följande:
    haha, det missar man ju gärna!
    Absolut!
  • Polly S

allt bra med grizelda då?
    inga frusna rör/trötthet/röksug/gjort bort sig på jobbet som vi andra i tråden ikväll?

• Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-14 22:38:15 följande:
    allt bra med grizelda då?inga frusna rör/trötthet/röksug/gjort bort sig på jobbet som vi andra i tråden ikväll?
    Rören har klarat sig, är ju sydlänning . Trötthet, ja. Röksug, nej, aldrig i livet! Gjort bort mig på jobbet, nja, mina kollegor tycker nog att jag är en besvärlig besserwisser, men det hade de nog rätt i idag...
  • Polly S
    Grizelda skrev 2010-01-14 22:45:06 följande:
    Rören har klarat sig, är ju sydlänning . Trötthet, ja. Röksug, nej, aldrig i livet! Gjort bort mig på jobbet, nja, mina kollegor tycker nog att jag är en besvärlig besserwisser, men det hade de nog rätt i idag...
    ah, spännande, vad besserwissrar du om då? på vilket sätt?
    raljerar du med dina kunskaper, går in och korrigerar lite mer lågmält eller hur yttrar det sig?
  • Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-14 22:46:59 följande:
    ah, spännande, vad besserwissrar du om då? på vilket sätt?raljerar du med dina kunskaper, går in och korrigerar lite mer lågmält eller hur yttrar det sig?
    Jag har kanske berättat tidigare att jag är praktikant på min högskola, där jag just tagit examen. Vissa lärare blir nog trötta på mig, dels för att jag hela tiden anlägger studentperspektiv på saker, dels för att jag rubbar deras cirklar när jag inte sitter och håller med om hur segt och jobbigt allting är. De kan ju inte avfärda mig som de gör med studenterna alltsom oftast, men jag är ju inte en jämbördig kollega heller...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 22:12:12 följande:
    Ikväll, mina trådvänner, ska jag göra något jag inte gjort på väldigt väldigt länge (om ens det). Jag ska faktiskt gå och lägga mig
    Grattis Sov gott vännen!!! {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-14 22:54:15 följande:
    Jag har kanske berättat tidigare att jag är praktikant på min högskola, där jag just tagit examen. Vissa lärare blir nog trötta på mig, dels för att jag hela tiden anlägger studentperspektiv på saker, dels för att jag rubbar deras cirklar när jag inte sitter och håller med om hur segt och jobbigt allting är. De kan ju inte avfärda mig som de gör med studenterna alltsom oftast, men jag är ju inte en jämbördig kollega heller...
    Helt rätt, de verkar behöva någon som rör om i grytan lite
Svar på tråden Tråddödare forts....