Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-04 13:29:53 följande:
    Poker ger så dåligt samvete eftersom den man spelar mot kan vara spelberoende och spela bort barnens julklappspengar eller så. Inte bra...
    Nice att du tänker på andras situation. Förresten, hur går det med kamelerna?
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-04 13:37:47 följande:
    EEh ok.Jag skulle lyda Mandi direkt, annars vet man ju inte vad hon gör.Svartlistning, kokande kaniner på spisen, ban-bulla, fatwa, hon är heeeeelt galen.Dessutom kan hon argumentera och det är värre än värst!
    Vad är ban-bulla?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-04 13:39:37 följande:
    Och så gav han mig ett samvete..
    Grattis! Använd din nya kraft med vishet
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-04 13:43:19 följande:
    Jag lämnade dem att självdö i öknen...
    Fast kameler dör ju inte i öknen. De vet väl hur de ska klara sig, ökendjur som de är. Säg som det är, du har haft värsta grillpartyt sista tiden
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-04 13:46:29 följande:
    Vad är vishet? Att jag köpte två nya filmer till sonen idag, så jag slipper kolla på den andra filmen jag köpte hela tiden.
    Ja, det var väl vist
  • Velour

Näpp, nu ska jag ta en power nap och sen jobba med grupparbetet, sen göra mig klar för att träffa killkompisen för en skräckfilmskväll med pizza!!

Ha det gott alla! Kram

Och puss till Scratchy{#lang_emotions_kiss}

• Velour

Alltså kan kameler klara sig själva ute i öknen. Förutsättningen är bara att de är vilda?

• Velour
    Scratchy skrev 2010-03-04 16:25:43 följande:
    Och att de kan springa ifatt gasellerna så att de får mat...
    Fast det finns inga gaseller i öknen.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-04 17:19:32 följande:
    Och? Tänker du släppa ut mina kameler eller? Jag som tänkte ge dig en tröja av kamelskinn... med två pucklar på...
    Ja, dina är ju med all sannolikhet döda så det är bara att sätta igång med puckeltröjorna.

Är du ledig från jobbet idag?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-04 16:31:22 följande:
    Jag tycker det är en bra sida, orkar man bara leta lite så kan man hitta det mesta.Har flera, men dom ligger som favoriter i min andra dator.. ska se vad jag kan hitta.
    Sysslar du också med sånt?
Svar på tråden Tråddödare forts....