Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-05 22:48:53 följande:
    Hej på er
    Hejsan! Har du tittat på Solsidan?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 22:54:36 följande:
    Hej och hå tråden!Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =) Midka: Bra tips det där med färgen!Roses: Skål på dig med!Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll. *pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.
    Kram vännen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 22:58:38 följande:
    Japp!Du då?Ångest inför salstenta och annat ser jag... Stackars, du får en kram för det.
    Tack!

Jag har råkat titta på Solsidan ett par gånger. Vem är den där snygga men rätt så korkade hotellkillen?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
    Så fint

Och vad trevligt med hotell, särskilt hotellfrukosten
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:04:27 följande:
    Hotellkillen? Snygga? Hoppas du inte menar Ove... "Shaas Ove, shaaaaas!!!"
    Nej, inte Dorsin eller vad han heter, utan en ung kille.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:06:46 följande:
    Jag äter ju inte frukost, men på hotell brukar jag iallafall ta lite frukt eller nåt. Beror ju på hur sent det blivit kvällen innan, men denna gången åker jag med chefen så det borde ju bli lugnt
    Ah ok!

Hotellfrukost och kryssningfrukost är oslagbara faktiskt. Men helst kryssningsfrukost med en buffé som verkligen heter DUGA!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:13:23 följande:
    Hm, måste ha varit en enstaka scen bara. Det är ju i huvudsak två familjer, och deras jobbiga granne Ove. Och Herngrens Mamma ibland. Jag har missat ett avsnitt och det kanske var just då?!Trodde inte du gillade unga killar
    Ja, den här killen verkar inte vara med lika mycket som de andra, men han brukar ha nån uniform på sig. Fast nu blev jag osäker på om det är hotelluniform eller om det är annan. Han brukar klanta sig (tror jag) och verkar vara rätt korkad. Brukar alltid följa med en av huvudskådisarna som jag tror bossar över honom, eller nåt sånt. Tittar ju inte på den serien annars, utan jag har bara råkat zappa in på just ett par scener med den här killen och fastnat{#lang_emotions_dreamer}

VA? Varifrån har du fått att jag inte skulle gilla unga killar? Eller, hur ung menar du?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 23:13:55 följande:
    God natt på er!Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte...Ses imorgon!..... på er!
    Ojsan! Godnatt då och sov så gott!

Kram
  • Velour

Damn it! Jag tog fel på serie

Det är ju Playa del Sol jag menar!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:22:19 följande:
    Hehe...Äh, det var nån gång för ett tag sen. Du sa nått i stil med att du inte kunde tänka dig att ha en kille som var yngre än dig. Bevis bör finnas i något av miljoner inlägg längre bak i denna eller förra trådenOch nej, jag känner inte igen karaktären du beskriver... Men jag är ju som sagt var ingen som lägger detaljer i filmer på minnet. Om det inte är något helt speciellt, som när den där båten sjönk i filmen Titanic.
    Ja, DET har jag sagt. Men jag tog tillbaks det också och så har det förblivit

Ja, den där båten som skönk i filmen Titanic. Undrar vad båten kallades eftersom den tydligen blev så känd att man t.o.m. gjorde en film om den{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....