Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-06 23:26:27 följande:
    Nej Jag fastnade på Spotify, men jag måste snart lägga mig eftersom det är min tur att gå upp imorgon och lille Loppan har börjat vakna vid halv sju istället för halv åtta nuförtiden. Kan hoppas han sover länge efter långrundan och kalaset idag iofs!
    Alright!

Då får jag önska dig en god natt med att du sover sött. Kram
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 23:41:29 följande:
    Jag har fått honom att göra det nu
    Hahaha, häftigt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 23:44:36 följande:
    Jopp, e inte så illa av en gammal tant
    Vadå tant? Shit, 34 år ju bara! Livet har bara börjat!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 23:47:49 följande:
    S ♥ E ♥ D ♥ E ♥ KSaknar dig o ser fram emot när du får komma tillbaka ♥
    Han är åtminstone kvar här på FL och inte avreggad som Scratchy
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 23:56:45 följande:
    Men avstängd  F´låt Sedek...
    Ja, men det är bara tills imorgon. Ryck upp dig nu. Stå upp. Rak i ryggen och spänn musklerna så ser du att tiden går fort och han är tillbaka in no time
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 00:03:49 följande:
    Gör oooooooooooooooooooont o spänna musklerna Har ju hackat snöis i 3 dagar nu...
    Skickar med varm cybermassage för det behöver du verkligen

Jag har tänkt mycket på snötyngden och ditt stall och så. Man läser ju mycket om rasade tak och liknande tragiska händelser och så blev jag orolig för dig. Men skottar du även snön på taken?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 00:26:49 följande:
    Behöver inte skotta taken som tur är, det är så kraftig lutning på dem så det har inte varit någon rasrisk för själva taken Bästa med gamla byggnader också, att det är tjocka stockar som bär upp taken o inte små tunna reglar som modernare byggnader oftast har.
    Vad skönt, men samtidigt konstigt att de moderna byggnaderna har sämre reglar än äldre. Borde det inte vara tvärtom?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 00:40:20 följande:
    Ha fifaaan....kan INTE rekomendera att gå ut med morgonrocken hängande på "trekvart" o röka när det är -18 grader ute... "BURR"-Har smörjt in tatueringen o försöker göra så att inte  morgonrocken fastnar... Säger god natt nu, ska lägga mig o läsa, ska upp tidigt i morgon o fortsätta med jobbet på gården
    Ok, ska komma ihåg det till den dagen jag gör min tatuering.

Önskar dig godnatt och att du sover gott. Kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-07 00:48:09 följande:
    Hej! Kikar inte lite snabbt, är skittrött trots att jag sovit till och från hela dagen.
    Jag förstår. Hoppas att du inte mår så jättedåligt
Svar på tråden Tråddödare forts....