Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-07 10:42:05 följande:
    Nu ska jag ut och rasta Loppan så han inte tar död på mig
    Haha, ha det så trevligt
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 10:45:51 följande:
    Nej, inte än. Satt till klockan 2 på morgonen och kollade hotell. Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir tokig. Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan inte bestämma mig och jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte åka till -----. Sorry tjejer, nu har jag gnällt färdigt.
    Jobbigt läge! Kan du inte be nån annan kolla upp några hotell?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 10:49:20 följande:
    Mäh....:(Jag ska skicka en massa pussar och bild på "kyssning" till hans inbox så han får sig några smile när han kommer tillbax.
    Ja, gör det
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 10:50:58 följande:
    Jo men det är 50 kvadratmeter veranda med en meter packad is-snö så jag får hoppa på spaden för att få ner den en bit. Nu ahr jag kommit på tekniken så det går lättaren men .... Jag vill inte ligga som Isso gör.... Kalaset blir nog toppen!
    Fy vad illa! Ja, se till så du inte blir så öm, fast å andra sidan får du muskler som Isse
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 10:52:13 följande:
    Men jag vill ju bestämma mig själv. Ja, jag vet jag är jobbig. Men det finns hur många hotell som helst att välja mellan så man blir tokig till slut. Grejen är bara det att jag inte känner så stor lust att åka till just ------ men men det är nära Iran så då kan makens släktingar komma och hälsa på. Grrrrrrrrrrrrrr....Hittade en hotell igår som kostade 159.000 för en vecka. Jag kollade flera gånger för jag trodde jag såg fel.. Dom är ju inte kloka med deras priser. Vad the F---.
    Är det Turkiet du menar? Fast med de höga hotellpriserna låter det mer som Dubai.

Men ok, ta några stycken och kör Ole Dole Doff så löser det sig
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 10:52:52 följande:
    C y later!!Isso: Bara lite är effektivt.... Ta det lite lugnt bara annasr blir du sjukskriven och det är inte kul!!Ha en trevlig dag allihopa!!!
    Ha det så bra du med! Kram
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 10:57:50 följande:
    Receptet är:¤Bo på gammal gård utan bekvämligheter som traktor el lyftredskap...¤Ha fyra hästar som ska tränas/ ridas...¤Ha vedeldning som enda värmekälla (dvs, hugga ved, bära ved)¤Inte hyra in maskiner om du vill ha en plan väg där marken sluttar, man tar helt enkelt en spade o gräver den för hand...även om det tar måååååånga dagar att bli klar så är man sjukt nöjd när det väl är det...¤Bygga det mesta för hand, bära bort det mesta för hand...¤Jobba i fabrik med många tunga lyft o högt tempo...¤Slå ner stängselstolpar varje år runt hagarna, för hand...Fungerade för mig...
    Superwoman!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-07 10:59:40 följande:
    Någon som hört något från S-mannen?
    Ja, jag pratade med honom i förrgår. All's well
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 11:02:00 följande:
    Jag har ingenting mot turkar...så.... Ja, jag har 5 stycken hotell namn nu så ikväll ska maken och storpojken få lotta ut två finalister och sen får vi se vilken hotell som vinner.
    Dubai alltså? Har hört att det är åtminstone ett väldigt fint land.

Hhaha, vad spännande att göra det till en lek Skitkul att välja hotell på det sättet.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 11:03:06 följande:
    Velour: Visst hade du en tjejkompis? som jobbade/bodde där nere?
    Min kusin jobbade som flygvärdinna på Emirates i fem år Nej, hon tyckte inte så mycket om själva lokalbefolkningen. Som hon själv sa det: "Även om mycket är modernt och amerikaniserat så det är fortfarande ett arabland" Och HON är verkligen ingen sån som dömer nån utifrån etnicitet eller ens bryr sig om andras etniciteter
Svar på tråden Tråddödare forts....