Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-07 17:08:09 följande:
    Ja, utan problem. Det var regel hemma hos mina morföräldrar när jag var liten att varje barnbarn var tvungen att lära sig en dikt ur Hafez-samlingen och deklamera för morfar när vi besökte dom i slutet av veckan. Rohesh shad.
    Jättebra gjort!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:10:55 följande:
    Va glad att det bara är tillfällig för dig. Här är det konstant.....***************   For U.  *******************
    *svimmar* För fan, bort med armen!!! Bort bort!
  • Velour

Jag har också min alldeles egna kille att dregla över. Det speciella med honom är att han inte alls är någon modell eller ens försöker vara det. Han är helt tvärtom!

• Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:16:45 följande:
    Hehehehehehehehehehehehehehehe. Det skulle du gilla va? Han är en lite liiiiiite mörkare variant av idioten som konverterade till Kristen------. Du fattar att jag ville slå honom gul&blå? Fast min har längre hår till axlarna.
    Oj, oj...så du omger dig med snygga grabbs? Så, när ska du ha fest?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:18:14 följande:
    Fast killen jag klistrade in bilden på känner jag inte. Det är ingen jag känner. Mäh vad är det du inte förstår? Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing honom människa. Du fattar vad jag menar.
    Haha, min dregelkille är en svensk artist
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:21:29 följande:
    Om två veckor. Body-shot festen om du kommer ihåg det. Äh, det är bara idiot-konverteraren och Kamran som har snygga utseende förutom maken. Dom andra kaaaan man titta på, inte wow-utseende men man kräks heller inte.
    Idiot-konverteraren. Han kanske blev trött på alla tjejer som var efter honom och tyckte att det räckte med ytlighet.

Just ja, body shot-festen. Attans att jag inte kan vara med.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:23:41 följande:
    * Slår Velour så hjärnan kommer tillrätta. Menar ju skol-killen. Dummer. *När man är hungrig tar man vad som helst.......Eller var det bara jag som hade den regel? Hmmm..
    Du behöver inte slå mig. Jag förstod precis vem du menade, men du förstod inte vem jag menade, heheh. Killen på bilden är min dregelkille.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-07 17:22:01 följande:
    *funderar på om jag hamnat på en porrsida* 
    För stunden ja{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:26:14 följande:
    Det är hans officiella smeknamn nu för tiden. Ibland glömmer jag hans riktiga namn. Du är varmt välkommen om du kan ta dig hit.
    Hahha, stackars han

Tack, det hade varit kul med en spritfest igen. Men det kan jag kanske ta igen på trådträffen, om jag kan komma vill säga.
Svar på tråden Tråddödare forts....