Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-08 15:48:02 följande:
    Tills jag bestämmer mig för att ställa mig upp...
    *suckar*

Men det kan du ju inte, du sitter fast vännen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-08 15:48:41 följande:
    Ja, han är en man och du är patetisk...
    Patetisk = man.. så nej jag kan inte vara patetisk.

Jag är säker på att du slår upp det i någon ord bok så står det patetisk = Scratchy
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 15:50:12 följande:
    Haha Ja passa dig, får hon tag på dig så tvivlar jag inte på att du blir där ett tag. Men vem vet, du kanske blir omvänd efter några veckor?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 15:51:03 följande:
    har du kollat nått i religionstråden i det sista?trodde du skulle ställa upp med lite mothugg där!
    Vilken religonstråd?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 15:52:18 följande:
    Nu talade jag ju utifrån Scratchys perspektiv.Jag behöver inte omvändas, vi ska ju på Bio i kväll
    När kommer du då?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-08 15:55:02 följande:
    Dina förolämpningar har tappat stinget. Okej, de var kanske inte så bra till att börja med, men de blir liksom inte bättre med tiden som Velours.Jag kan ge dig ett tips. Generaliseringar är i största allmänhet störande men i långa loppet gör det faktiskt mer skada på dig än på mig om du använder dem. Dessutom får det inte någon bitande effekt eftersom jag lätt kan skaka dem av mig då de inte nödvändigtvis har med mig att göra...
    Bla, bla, bla, bla, bla.. orkar inte ens läsa allt svammel.

Nu.. äta!
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-08 16:05:02 följande:
    Se, du distanserar dig från mig. Det går inte att vara förödmjukande då.Jag hade en nybörjargrupp i karate (shotokan) förra året, och det som är svårast för nybörjarna är att gå emot motståndaren när de får slag och sparkar mot sig. Men grejen är att det är i praktiken omöjligt att försvara sig eller attackera när man håller distans. Distansen håller man för att kunna förutse sin motståndares nästa drag och för att kunna bli uppmärksam på dennes brister och svagheter. Men för att få något gjort måste man komma nära och glömma allt vad distans heter.Lika dant med poker. Man håller en distans och lägger sig oftast, även med bra kort. Men för att kunna vinna måste man satsa hårt ibland.Tror att Sun Tzu skrev liknande i 孙子兵法.Så, på mig mer personligen!!!
    Jag kan inte vara elak på det viset som du vill..
  • Mandi74

Hello!

Hemma igen, fan vad det är skönt att bli bjuden på mat.. man bara sätter sig och njuter, man slipper stå och svettas vi spisen eller hänga över diskbajan.

• Mandi74

Dax att vila på soffan en stund..

Svar på tråden Tråddödare forts....