Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

*surar*

Stod ute och väntade nästan en timme, iordning gjord och allt men Sedek dök aldrig upp.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 21:47:00 följande:
    Tack. Det behövdes. Känner mig så jävla mysgalen och vill inte väcka gubben.Ja, mysa alltså krama, gosa innan ni kommer med kommentarer.
    Sover han alltid?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 21:53:33 följande:
    Han hade hand om killarna idag när jag var hemma hos mamma så när jag kom hem var han slut. Efter maten däckade han.
    Stackarn.. en dag med barnen och han däckar, är han inte van vid att vara ensam med barnen?
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-08 21:55:21 följande:
    gokväll Mandi! du får en cyberkram av mig istället!
    Tack!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 22:01:52 följande:
    Jo men min lillsk*t är en livlig nyfiken sak. Gubben hade hämtat honom från dagis och sen vatt och hämtat stora sonen från skolan. På väg hem hade lillsk*t bajsat och börjat gråta, stora sonen ville ha m´cdonalds så till sist hade maken fått huvudvärk och åker till Maxi för att byta på lillen och köpa nåt till stora sonen och där går hans gräns. Män har för lite smärttröskel vet du. Han var helt förstörd när han kom hem med killarna.
    *s* dom är lite klena, dom där männen.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-08 22:13:45 följande:
    har tänkt på att en hel del tjejer här har användarnamn som "Jontes_tjej", "Gretas mamma08" etc -vi har svårare att ta för oss som 'bara' oss själva utan framhäver oss mest i förhållande till andra.tyvärr.
    Men ingen av oss här inne, inebär det att vi är duktiga på att framhäva oss själva?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 22:18:22 följande:
    Han är för slö! Jag svarade dig för några inlägg sen
    Och så är han säkert blond oxå..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 22:22:21 följande:
    Hmmmm.....ögonfärg: perfekt...hårfärg: man kan alltid raka. Har du inte sett bilden jag har i min bildgalleri?
    Ditt galleri här var tomt.. letade efter bröllopsbilden.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-08 22:22:12 följande:
    apselut! men visst är det lite intressant att det är så olika?killar kan visst ha 'pappa' med i nicket, men inte enbart "Bosses_pappa", utan isf ngt tuffare, typ '´Snyggpappa' eller liknande. nick som "Lindas_kille' tror jag aldrig jag sett...
    Innebär det att männen är det ägande könet och kvinnan det ägda, eller är kvinnor så svaga så de är sin partner sitt barn. Hmmm.. *funderar vidare*
Svar på tråden Tråddödare forts....