Jo men min lillsk*t är en livlig nyfiken sak. Gubben hade hämtat honom från dagis och sen vatt och hämtat stora sonen från skolan. På väg hem hade lillsk*t bajsat och börjat gråta, stora sonen ville ha m´cdonalds så till sist hade maken fått huvudvärk och åker till Maxi för att byta på lillen och köpa nåt till stora sonen och där går hans gräns. Män har för lite smärttröskel vet du. Han var helt förstörd när han kom hem med killarna.
har tänkt på att en hel del tjejer här har användarnamn som "Jontes_tjej", "Gretas mamma08" etc -vi har svårare att ta för oss som 'bara' oss själva utan framhäver oss mest i förhållande till andra.tyvärr.
Men ingen av oss här inne, inebär det att vi är duktiga på att framhäva oss själva?
apselut! men visst är det lite intressant att det är så olika?killar kan visst ha 'pappa' med i nicket, men inte enbart "Bosses_pappa", utan isf ngt tuffare, typ '´Snyggpappa' eller liknande. nick som "Lindas_kille' tror jag aldrig jag sett...
Innebär det att männen är det ägande könet och kvinnan det ägda, eller är kvinnor så svaga så de är sin partner sitt barn. Hmmm.. *funderar vidare*