Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-08 22:23:35 följande:
    Nähäää Du då, hår och ögonfärg?Hörrududu, den där hästdräkten... vet inte vad jag ska säga. Blev helt stum. Tror inte den passar om jag ska vara ärlig. Men du kanske kan ha den nästa gång vi ska på bio, så jag ser dig bra?
    Finns ju ett gäng bilder att titta på, vilka jag även vet att du har sett för den delen. Men just för tillfället så är jag blond..

Hästdräkten är din!! Den ska du få bara som ett teckan på att du skäms för att du inte hämtade mig!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-08 22:25:11 följande:
    standardgalleriet iaf!
    Jag såg ingenting.. 
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-08 22:27:50 följande:
    alltså, jag vill ju inte tro att det är så, men det är ju de vibbarna man får när man reducerar sig till 'någons XX' i första hand.
    Undrar hur de tjejerna/kvinnorna idetifierade sig innan de fick partner och barn, mamma/pappas flicka?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 22:30:00 följande:
    Men jag skickar iväg bilden. Den vill inte. Kan ni se nåt i galleriet?
    För mig står det bara.. Bildmappen Standard är tom!
  • Mandi74

Dagen dilema här hemma.. sonen, 5 år, vill torka sig själv när han har bajsat. Visst har jag sagt, vill ju inte hindra honom när han vill själv. Men detta innebär att han måste duscha alt. tvätta av rumpan varje kväll.. ni fattar nog varför själv.

Men nu har han kommit på att han inte vill duscha varje kväll, så nu vill han inte torkar sig själv längre. Så hur gör jag?

Vill ju att han ska lära sig torka sig själv och han ville ju innan, men han måste ju göras ren varje kväll för han är inte sååå bra än på att torka sig själv.

• Mandi74
    Roses skrev 2010-02-08 22:50:06 följande:
    Nej, jag lämnar er. Det är sent och jag ska iväg till mamma igen imorgon runt 6....måste få lite sömn. Sedek:  Tack gubben för att du lyssnade och skrev några rader till mig när jag behövde det. Snällt. Det hjälpte. Tack!Velour: Ha en underbar kväll aziz. Glöm inte hör av dig när du bestämmer dig för resan. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.
    Tack detsamma!

Godnatt!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 22:51:05 följande:
    Nej NU alltså!Nu måste jag lägga mig. Ska på skolan i morgon, sova äta träna skola FL 'Hörs i morgon kanske, kram och godnatt på er!
    Och mitt inlägg sket du i att svara på..

Känner mig mobbad ikväll.

*muttrar*
    Godnatt!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 22:52:46 följande:
    Blöt pappret!
    Men det bara knöla ihop sig och han ska göra det själv, det är därför jag har valt att stoppa honom i duschen för där kan han inte misslyckas med att bli ren.

Eller så har han bara använt duschslangen för att spola av sig i rumpan, men problemet är att han har inte så bra koll på slangen så hela badrummet blir blött. Jag har frågat om jag får hålla den åt honom men nej.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-08 22:54:52 följande:
    Ingenstans!
    Komma och inreda min balkong!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-08 22:58:30 följande:
    Ah, INTE meningen!!!Det går lite fort i tråden ibland och det missas nog lite till höger och vänster.Om det handlade om hästdräkten så måste jag få lov att avböja, vänligt men bestämt.Puss, kram och godnatt
    Nej! Det var inte det inlägget..
Svar på tråden Tråddödare forts....