Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-01 20:45:38 följande:
    Flörta intensivt och uppenbart mycket för att få någon att bli kär i en eller för att få den andre i säng. (Egen översättning.)
    Är man ren i hjärta och sinne kurtiserar man inte
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:46:11 följande:
    Nähä, nu ska jag snart iväg och dricka polsk fulvodka tillsammans med några kompisar.Tyvärr har jag inte hunnit vila organen tillräckligt idag. Vissa organ blev ordentligt slitna under Stockholms-resan och det kommer krävas mycket vila innan de hämtat sig. 延雪平最好!
    Förlåt{#lang_emotions_embarassed}

Men hoppas att du kan njuta liite ikväll iaf.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 20:58:28 följande:
    Detta är väl renhet i sin ädlaste form? Från SAOB:uppträda på ett särskilt hövligt o. in­smickrande sätt mot (ngn); numera uppfattat ss. bildl. anv. av 3: ställa sig in hos, fria tillDäremot behöver det absolut inte sluta med att man hamnar i säng! (Defenitivt inte första och andra gången....)Men om hon svarar ja på ett frieri så kan ju inte jag svara på vad det leder till....
    Ja, om man har helt ärliga avsikter och verkligen menar smickret och VILL att det ska vara ömsesidigt, så är det fint.

Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:58:40 följande:
    Inget att be om ursäkt för. Jag slet säkert mer på dina än du på mina.Jag kommer nog njuta ordentligt ikväll, men det blir ju svårt att slå gårdagen... eller gårnatten... eller vad heter det? 延雪平最好!
    ....fram till ottan
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-01 21:02:15 följande:
    Ett litet ljus i min mörka vardag...jag har fått tillbaka min kära inboxvän  så nu ser jag i alla fall lite positivt på detta års början I´m the one and only....of my kind...
    Vad härligt!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-01 21:06:39 följande:
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Varifrån får du dessa gubbar?
    Analysera mera!
  • Velour

Nähä, då får jag försöka igen.

Analysera mera!
  • Velour

Inte denna gång heller? Då får jag försöka igen..

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....