Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-01 23:29:11 följande:
    "duger"  *skratt*Jag bor på kanten till himlen och det _duger_....*skratt igen*
    Det var därför jag satte smileyn där
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 23:29:11 följande:
    "duger"  *skratt*Jag bor på kanten till himlen och det _duger_....*skratt igen*
    Och glöm inte, I'm the ultimate bitch. {#lang_emotions_dreamer}
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 23:38:44 följande:
    Det är den här nya sidan av dig som jag inte hunnit vänja mig vid...
    Nä, jag får oftast kämpa för att hålla den inne

Grattis till numret!
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 23:49:54 följande:
    Ok, smögen är ju rätt så fint. Fast himelriket... Himelriket är likt en surdeg som Jesus sa en gång i tiden...
    "Himelriket" stavas med två m Och eftersom du stavade fel på den, så får du inte åka dit. Fast det kanske du inte vill heller.
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 23:56:32 följande:
    Attans!Så inträdesprovet var ett rättstavningstestMen mitt himelrike stavs med ett m, så det så!
    DITT himmelrike? Har varje person alltså sitt eget himmelrike? Trodde det bara fanns ett, som man skulle förtjäna sin plats till.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-01 23:59:32 följande:
    hej! vad diskuterar ni nu..?nu har vi sett film och degat i soffan.njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar!lovely!
    Mysigt!

Just nu är det snack om att i februari träffas hos Midka i hennes hus i himmelriket
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 00:03:24 följande:
    Det är därför jag håller mig till kanten.... Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
    Jag tror jag blev lite kär....
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 00:06:00 följande:
    NÄHEHÄERÅH..!MITT himmelrike ( med TVÅ m...) är mitt hem, min gård, min fästning, min borg  O ja tycker tamefasen att ja har förtjänat den me tanke på alla pengar o all tid ja lagt ner pån.... Elle...menaruh någe annat..... I´m the one and only....of my kind...
    Ett ateistiskt himmelrike låter mycket bra
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 00:08:47 följande:
    Jag förstår heeelt hur du kännet det!!!
    Då kan vi väl få uppleva det på riktigt inom snar framtid, säg nån gång i februari..?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-02 00:09:25 följande:
    Japp, mitt himelrike. Det finns några platser kvar i mitt, men för tillfället är det antagningsstopp
    Jaha..synd för dig då...
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....