Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-01 22:44:33 följande:
    oceanen 12 på 1an. OOOO så många snygga pojkar på en gång!
    Vem är snyggast då?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 22:44:59 följande:
    Oceans 12...
    Ah, George Clooney...
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 22:47:05 följande:
    Jag känner att jag klampade in på något som typ, redan var bestämt menär det okay för dig att vi kollar lite med båt?Jag vill ju liksom inte förstöra något.....För mig är båt alldeldes utmärkt! Jag kommer dit! Kan inte motstå att få träffa er!
    Men kostar inte en båtresa runt tusenlappen eller mer?
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 22:54:14 följande:
    Ingen aning, men det låter dyrt. Fast det är väl vad det kostar om vi inte kan tänka oss att sova i maskinrummet i sovsäckar...
    Nu har jag ju inte begärt att sova lyxigt till minsta pris, men det skulle vara kul att träffa gänget, särskilt eftersom jag har tjatat så mycket i förra tråden. Och det skulle vara bra om även jag hade möjlighet att komma till den träff som jag sett fram emot så pass.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-01 22:55:26 följande:
    Vart faan ska DU åka..? -Jag tänkte mig en 24-timmars...typ.... I´m the one and only....of my kind...
    Mariehamn
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 23:07:15 följande:
    Bara resan konstar ca 2-4 hundra kronor och då har jag tittat på 24 timmars kryss... Sen till kommer mat och frukost, dricka mm. Buffen ligger på ca 280 kr/ person. Det blir lite så mycket som man vill.Jag tror det är svårt att räkna under 600 ink middag (frukost kan man ta med sig och äta i hytten om man vill/behöver och dricka kan man smuggla med sig om man behöver)Är det för dyrt?Jag har full förståelse för att pengar suger så jag menar inte att ironisera på något sätt. Viktigast är att det känns ok.Ett sista alternativ är att ni kommer hit till västkusten och att jag kör ut man och barn (vilket inte är ngt problem, har kollat).
    Hur stort bor ni?
    Analysera mera!
  • Velour

Vart på västkusten bor ni?

Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-01 23:01:10 följande:
    Västindien?Men att bo i en hyfsat sjyst hytt på en 24 timmars till Finland kostar nog runt tusingen tror jag,  om inte mer? Har för mig att jag kollade upp det för ett tag sedan... och då skulle det kosta ca 2-3 tusingar, men det var ju iofs ingen budget hytt.
    "budgethytt" sitter ihop
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-01 23:17:47 följande:
    Nära uddevalla. Två våningar = 120 kvadrat, två toaletter. Vi har sovit 6 vuxna, 4 ungdommar och ett barn  utan problem, 4 "sovrum" + 1vardagsrum, sammanfattningsvis.... ganska ok!
    Det duger
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-01 23:17:50 följande:
    meh..hankanksetyckerommellanslagovillanvändasigavs ånnaoftaförattuttryckasig... I´m the one and only....of my kind...
    Tja, tänkte bara hjälpa till
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....