Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-19 20:56:10 följande:
    Haha Är inte det klassiskt, läraren vet ju garanterat hur Freud ser ut och är hans idol. Ungefär som att alla unga vill se ut som, ja, vem det nu är alla tonåringar lyssnar på. Tänkte skriva Brittney men det var visst 10 år sedan hon var tonåring och slog igenom... *Börjar bli gammal*
    Ja, eller nej. Min lärare ser mycket upp till sociologerna (inte Freud) och det utseendet passar honom mycket väl (gammal gubbe med skägg) Han är ju själv sociolog, så..

Men kära Sedek....kan du sluta kränka mig? Britney?? Att du ens tänkte tanken
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 20:56:21 följande:
    åh, den vill jag se! du får rapportera sen! Velour, hade inte du sett den?
    Nej, jag tankar ju inte ner filmer som alla andra Antingen Voddlar jag, går på bio, tittar på DVD eller TV.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 20:56:52 följande:
    Säger hej igen och kramas lite
    Mmmmm....mysigt
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 20:58:07 följande:
    (eller vem äter äcklig mat medvetet, men du fattar )
    Hahha! Fast i skolan blev man illa tvungen att äta upp även de rätter man i vanliga fall inte ens tittar åt.

Jag äter tacofärs med majs, hackad lök, hackad tomat, salsasås och lite gräddfil. En härlig röra. Inget bröd. MEN cola
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 20:58:48 följande:
    kläckte han en massa saker om barndomen också?
    Hahah, nej nej! Han är så härlig som en lärare kan bli faktiskt Men han har säkert haft en barndom också
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 20:59:20 följande:
    Nu känns det som att du har FÖR höga tankar om mig... Filmen börjar snart, sitter du i bilen eller
    Att det jämt är JAG som måste åka dit du är

Kan du inte vara en gentleman och ta med dig filmen hit istället?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 21:02:43 följande:
    Inte att DU har Britney som idol, det trodde jag nog inte. Men dagens tonåringar... Fast jag skriver ju också att det var 10 år sedan hon själv slog igenom som tonåring så jag fattar ju att det är någon annan...
    Phu!

Dagens idoler är ju rätt tragiska och såna vill man inte att barnen ska se upp till *går och köper alla Gudfaderfilmerna och sätter ungen framför TVn*
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 21:03:22 följande:
    me neither, jag är laglydig fick för mig att du skulle sett den på bio mn nej.
    Hahah, "laglydig" snarare!

Men jag har ingen att gå på bio med! Eller jo det har jag, men jag har bara inte tagit tag i det.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 21:03:58 följande:
    Skippa majsen och colan så har du en riktig bantarmåltid alá LCHF
    Nex time, babe!

Just det, jag har hackad gurka i också.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 21:06:50 följande:
    Då blir det inget, barn som sover på övervåningen och jag är själv hemma. Men visst, vem har varit hos dig och vem är det som kommer dit igen? Inte för att vi ska prata detaljer men ändå.
    Nähä, strunt i det då{#lang_emotions_yell}. Jag har också barn!

Vadå vem har varit hos mig? Fattar inte..
Svar på tråden Tråddödare forts....