Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Dags att natta lillen!

Ses!

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 21:54:34 följande:
    helt rätt, fast jag skulle säga förstod,  som i fick reda på -does that make sense?
    OK. Skulle man lika gärna kunna använda "he understood that..."?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 21:56:57 följande:
    kollektivt eller egen bil för dig?
    Om jag ska åka till andra städer, blir kollektivt (eftersom jag i allmänhet är rädd för bilkörning ). Men hade jag varit i Sedeks ställe, med en massa apparater etc. skulle jag också välja bil.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 22:14:20 följande:
    jag skulle inte byta ut dom helt -i 'learned' är det en process, i 'understood' kan det ske *poff*.skulle jag säga.
    Tack!
  • Velour

Det är ju super!! Vi har en engelsklärare, en dietist/"hälsovetare", statistiker, filosof, terapeut och mycket annat smått och gott i en och samma tråd. Kan det bli bättre?

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 22:16:34 följande:
    För att jag är den enda av oss som skulle uppskatta att ha någon jämte sig i soffan?
    Jag tappade tråden redan när jag skrev det där inlägget..så jag kan inte svara på detta inlägg.

Fast om jag börjar härifrån, jag uppskattar IBLAND att ha sällskap Gillar väldigt mycket att se på film ensam. Blir mindre snack och jag kan lättare komma in i filmen
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-19 22:16:46 följande:
    tycker det är skönt med buss & tåg (förutom i vinter!) men roligt att köra bil! (vi köpte en för ganska exakt ett år sen, kan bero på det! )
    Tåg gillar jag också att åka i. Buss tar så lång tid och man kan inte gå omkring som i tåg

Vad roligt med ny bil! Vilken modell?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 22:17:38 följande:
    Orkar inte se, sitter och somnar...Asbra film men jag vill se den när jag är lite piggare. Känner mig jättefull på bara ett glas vin och en liten wiskey, det är nått fel.
    Dålig alkoholkombo kanske? Fast du kanske kunde ha druckit öl och vin. Det gjorde du sist du var här och du blev inte knasig (-are) av den kombinationen.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 22:19:47 följande:
    Sociologiexperten glömde nämna sig själv där tror jag
    Jag har inte ens kommit halvvägs
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-19 22:21:01 följande:
    Ja då skulle att du kom hit endast vara för min skull! För jag bryr mig inte så mycket om filmen...
    Jo så skulle det kanske ha varit. Jag skrev varför jag jämt ska åka dit du är och att du som den gentleman du är kan väl komma hit med filmen. Då skrev du att du har varit här en gång och ska hit igen. Då svarade jag att det inte direkt var för min skull, vilket betyder återigen varför jag ska komma till dig. Då blir det ju för din skull

Fast nu funkar jag inte riktigt så i verkligheten. Klart jag åker hem till folk för att umgås med dem
Svar på tråden Tråddödare forts....