Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-22 15:26:15 följande:
    Ja, inte så konstigt eftersom jag bor som jag gör Har grävling o räv inne på tomten ofta, rådjur lika så, älg passerar oftare på lite avstånd (över åkrarna el längs skogsbrynet), har haft varg ca 50 meter inpå men inte närmare vad jag kunnat se i alla fall (inga spår närmare).Har en igelkott som bor i ena uthuset Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Oooh vad exotisk med varg och räv!

Igelkott - naaaaw! Det är ju hur söta som helst.

Men älgar hatar jag{#lang_emotions_throwup}

Grävlingar är bara läbbiga.

Rådjur har vi hos oss också och de är så vackra.
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 15:27:14 följande:
    Måååååååånga ord som gör att jag inte ens i min vildaste fantasi skulle placera honom på listan över eventuella... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Gammal och skruttig! Gammal och slak!
  • Velour

Nu ska jag gå och blunda en stund.

Ses!

• Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 15:37:01 följande:
    Jaa, nära naturen Vargen...  såg inte att det var en varg först...var skymning o jag trodde det var en av "grannarnas" schäfer så jag satt ute vid vägen o lockade på den i nästan 20 minuter medan den bara stod där, med uppskjuten rygg o lågt huvud o stirrade på mig innan den lugnt lufsade iväg över åkern o in i skogen igen "OUPS" DÅ först så upptäckte jag att det INTE var schäfern.... Fast...det var ju lite kul efteråt...En annan gång så var det kattslagsmål utanför (trodde jag...) , ganska sent på kvällen, o då de vääääääägrade ge sig så lackade jag ur, tog på mig ett par skor, tog med mig ficklampan o stampade ut, viftade med ficklampans sken mot dem samtidigt som jag ryade till ganska högt....he he...jag har aldrig sett två grävlingar springa så fort som dom två... Kan ju tillägga att jag var ganska snabb jag med (med att vända o in i huset igen för att sedan brista ut i asgarv...)Så, vargar kan se ut som schäfrar i skymning o grävlingar låter precis som katter när de slåss Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Nice!

Ska man fly från grävlingar?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 15:38:00 följande:
    Hm...DÄR har jag inte inspekterat... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Måste ju vara nåt underbältesord annars hade du väl inte skrivit "cencur".
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 15:38:41 följande:
    Bättre att du lägger dig ner o blundar...annars kanske du går in i något Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Fast det kändes som att jag hade gjort det, så yr jag kände mig.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-22 15:46:19 följande:
    Grattis till numret iallafall Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Wiiii! Tack!

Fan vad trött jag är fortfarande. Fick ju knappt någon blund!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 16:08:17 följande:
    mäh! fortfarande inte död!
    Den är seeeeeeeeg!
  • Velour

Döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

• Velour

Tänkte inte göra det inlägget så långt så att sidan inte fastnar igen. Snällt va?

Svar på tråden Tråddödare forts....