Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

För att göra er lite glada tänker jag köra lite dagens horoskop:

*Väduren: Det är en lyckosam dag för konstnärer och lärare. Du jobbar hårt för att nå dina mål. Du ger inte upp!

*Oxen: Gör dig av med lite gammalt skräp på hemmaplan. Några kanske också möblerar om. Det mesta blir bra!

*Tvillingarna: Du har lätt att få gehör för dina idéer i dag. Det blir en lyckosam tid för skådespelare och försäljare.

*Kräftan: Du har lätt att få gehör för dina idéer i dag. Det blir en lyckosam tid för skådespelare och försäljare.

*Lejonet: Du är stark som en oxe i dag! Ägna dig åt ett projekt där du verkligen får nytta av din uthållighet.

*Jungfrun: En hemlig kärleksaffär är möjlig för somliga. Andra jobbar bakom kulisserna med ett projekt nu.

*Vågen: Folk är imponerade av dina ansträngningar att försöka hjälpa någon nu. Du blir en förebild för andra.

*Skorpionen: Du är synnerligen ambitiös i dag. Du vill förverkliga dina drömmar. Satsa allt på ett kort nu!

*Skytten: Gör upp resplaner. Det här är också ett utmärkt tillfälle att teckna sig för en kurs. Vidga dina vyer!

*Stenbocken: Ta itu med en del ekonomiska angelägenheter. Du är energisk och uthållig. Det mesta går som du vill.

*Vattumannen: Samarbeta med andra i dag. Starta olika grupper. Att bolla idéer gör jobbet lite mer spännande.

*Fiskarna: Du är synnerligen produktiv i dag. Ägna dig åt ett projekt som kräver lite tankeverksamhet från din sida.

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-22 20:55:40 följande:
    Jag har inte mutat trådansvarig.... (inte vad jag vet i alla fall...)Om jag visste vem det var skulle det hela hamna i ett annat läge.... Har inga skrupler när det kommer till mutor...
    Midka då!

Me like..moahahahah...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-22 21:00:59 följande:
    Gonatt på er... Nu ska jag kurera mig!Kraaaam!
    Ja, och krya på dig.

Godnatt och kram
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 21:07:31 följande:
    Hm...Fiskarna: Du är synnerligen produktiv i dag. Ägna dig åt ett projekt som kräver lite tankeverksamhet från din sida.Ja OJ vad jag känner mig produktiv.... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...

Jag glömde varna för att den här stämmer mindre än den förra. Tycker bara att det vore kul att köra lite daglig horoskop.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 21:12:50 följande:
    stod det verkligen lärare?
    Ja. Men är det helt tvärtom för dig idag?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 21:16:24 följande:
    nej, jag har haft en bra dag, tyckte det var kul att yrket stämde bara!
    Intressant!

Min stämde ju inte för fem öre Jag har varken den ena eller andra på gång (jungfrun)
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 21:23:23 följande:
    det kanske är hemligt även för dig?
    Hahah "Surprise"

Men jag vet att en av de två händelserna passar klockrent för Scratchy Fast jag får inte säga det!!
  • Velour

Jag hade inte e-leg. för deklarationen Vad tid det tar för pappren att komma!!

• Velour

Jag undrar om nån är villig att slå vad med mig angående en sak!

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 21:30:25 följande:
    beror på vad det gäller!
    Tänkte på "månadens medlem"-tråden. Jag slår vad om att det när som helst dyker upp nån och skriver: Ni är avundsjuka för att det inte var ni som vann (syftar på mitt, Moster Yster, Isse och nån annans lite antiinlägg).

För det råder verkligen inte brist på folk som säger ordet avundsjuk det första de säger

Så, nån villig som vill slå vad med mig?
Svar på tråden Tråddödare forts....