Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-22 22:31:15 följande:
    Jag har också scenskräck Hmm...vad ska vi göra istället? Den som förlorar måste diska upp allting Saknar dig min lille jungfrukille...
    Helt själv!!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 22:50:04 följande:
    O DÄR är i alla fall något jag kan gå med på, för diska kan jag Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Ska vi ta diskning alltså?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 22:56:42 följande:
    Vet inte vilket av dina inlägg du menar.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Den andra där jag skrev om äcklig unge.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 22:59:46 följande:
     helst... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    DEAL och grattis till numret!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:00:42 följande:
    Nej, tog dom bort tråden.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men suck! Vad fjantigt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 23:01:23 följande:
    Vi kan ju alltid se vem som blir anmäld o får en varning först...För ikväll har jag fått ett inbox med föraning om att jag kanske ska få en bild ( ) i morgon så...det gör inget om jag blir avstängd ett dygn eller 2... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Jag tror jag avstår

Så, en bild va? Det låter jättespännande!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:01:23 följande:
    Jag satt och skulle läsa bakåt i den, men den försvann. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Attans! Det var nån som skrev att denne inte tålde andras äckliga barn.

Då skrev jag: "Det finns svar på det med. Vi säger att nån säger till mig att denne inte tål andras äckliga unge. Då kan man svara: Tål du bara din äckliga unge?"

Inte tillräckligt fyndigt, men man vet ju inte om jag hade fått varning för det ändå.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-22 23:07:33 följande:
    Vet inte.. med lite tur hann ingen anmäla det. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, det var väl tur att tråden stängdes, men jag tycker att det är så fjantigt när trådar som denna stängs. Tål folk så lite?
Svar på tråden Tråddödare forts....