Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 21:27:14 följande:
    Inboxa!!!
    Ursäkta?! Översätt till blatten här är du snäll :p Ska jag packa in nåt?
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:26:19 följande:
    *asg*
    Ja, skulle ha hållit käft och fått min 3:a i betyg istället fick jag 2+ som ju blev 2:a. Dumma, dumma mig ;)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:27:41 följande:
    Säger du att du ska ta "byssen till lynd" och sånt förresten?
    Nej, nej.

Skånskan fick jag lägga undan dels för att det blev lite för mycket för stackars 08:or.
     Först skulle dom hantera brytningen sen skulle dom förstå skånskan. Det gick inte såååå bra förstår du så i och med att brytningen tyvärr få va kvar så fick jag säga adjö till skånskan ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:30:38 följande:
    Skicka ett privat meddelande. Omedelbums!
    Aha, där ser man. Slår mig själv i nacken som Gibs gör i Navy NCIS. Så går det när jag kör fjortisstilen med ( DOM ) det smittar av sig :p

Men tänk så känner du honom. Pinsamt värre ju. Det var ju åratal sen men han är i samma ålder som ( vi? ) runt 30. Tänk så har du gått i samma skola som honom. Äh, att jag har så svårt och hålla en viss kroppsdel stängt.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:31:50 följande:
    Du måste varit en raritet! Folka avundsjuka som f...n på att du är annorlunda? Eller galet rädda för du kanske har grönt blod.... Ja, antingen eller...Kram kram!!
    Grönt blod om inget annat :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:35:56 följande:
    Va? Bryter du? Jag trodde att du kom hit som barn.Men skriv vad Linköpingskillen hette, i ett privat meddelande om du inte vill outa hans namn här i tråden
    Jo, jag kom hit som barn och enligt moi bryter jag inte men du vet en, ett. Böjningar med en, ett kan ställa till det rejält ibland.

Skickar meddelandet nu.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:38:57 följande:
    Tja... tala är silver och tiga är guld....(Guuuud, vad prettoäcklig jag är med alla uttryck...  )
    Tiga? Kliar mig så det gör ont. Varför ska jag tiga? Jag får ju pengar  varje månad från jobbet. Hmm, det måste betyda nåt annat som jag totalt har missat :p

Ja, jag vet att det är med två G det andra ordet :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-08 21:40:01 följande:
    Nej nej! I detta fall är tala guld!
    HÖRRU, hur går det med ditt svar. Känner du igen namnet? Börjar bli orolig.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:47:29 följande:
    Jaha! Tack då för att alla vi andra är utanför.... Ni främjar verkligen känslan av gemenskap över nationerna.... Me.... ja he int bitter!!
    Puss, puss {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 21:51:37 följande:
    Men läs 4182! Inte för att jag är nyfiken.... bara råkade läsa det....
    Puss på dig :) Detta handlar ändå om ett förhållande om man nu kan kalla det för förhållande som hände för nästan 10år sen. Inget intressant alls. Hmm, fast lite äventyr skulle inte skada just nu :p

Ajjjjj, slog mig i nacken igen :p
Svar på tråden Tråddödare forts....