Tråddödare forts....
Velour skrev 2010-01-09 21:29:28 följande:
Here I am babes!*Isnogood = Med snygg menade ju såklart dig!! (och Scratchys avatar) Jag hoppas att vädret blir mildare så att rören tinar upp snart. Usch, kan tänka mig hur jobbigt det måste vara utan hundra procent tillgång till vatten. *Roses = Jahapp, nu när jag är här så är du iväg och tar världens längsta bad/dusch eller vad det nu var du skulle göra i badrummetNi andra, japp, det kändes lite befriande idag att komma till den insikten, iaf så det kändes under den 1½ timme långa promenaden. Men det måste gå en tid så att jag blir hundra procent säker på att jag verkligen bara känner vänskap. Hursom, så är det ändå inget jag kan göra om känslorna börjar smyga fram igen. Hans hjärta slår för någon annan och så är det bara Hoppas ni har haft en bra dag!Jag är Här. Skulle bara skriva inlägg i en annan tråd först.
Bra. Det tycker jag du ska göra. Känn efter så du verkligen inte har känslor för honom. Om det ändå skulle vara så att du känner att du vill ha honom men inte vågar eftersom han "vill" ha den andra tjejen så ta reda på att han verkligen vill ha henne innan du "struntar" i honom. Nog med mina mammaråd :p
Läste du mina tidigare inlägg? Har en sån där svärmor-hat-dag idag. Grrrrrrrrrrr.