Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Okej, hittade inte bild på Dmitri som jag tycker om men däremot den här kan ni få titta på. Mumsi mumsi ;)

">

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 22:24:53 följande:
    Njaa, lite "pojke" i mina ögon....
    Men lammkött är Gött :p

Jag diggar hans attityd. Han fick gärna jobba på min arbetsplats. Killarna på jobbet ser ut och känns som uppstoppade stolpar *Usch*
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 22:33:26 följande:
    Yummie!!!
    HÖRRU, GET LOST {#lang_emotions_yell}

HAN ÄR MIN, BARA MIN HÖRREDU {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 22:34:25 följande:
    Nu loggar jag ut ett tag! Gonatt ifall vi inte hörs Trådkram!
    Men ska alla gå? Jaha då går jag också och dregglar över Mr Tony.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 22:34:52 följande:
    Jag tycker han (i rollen) är yber barnslig och har ingen koll på någon ting... Skulle bli vansinnnig!
    Hellre barnslig än uppstoppad stolpe. Blir så trött på allt artighetsprat ibland att jag nästan vill slå till dom på jobbet. Han fick gärna larva sig på mitt jobb så jag fick lite skoj ibland :)
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-08 22:35:40 följande:
    God natt!Jag med.Trådkram!!!
    Natti natti
  • I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-01-09 11:07:48 följande:
    Jag tänker satsa på att bli en snygg 50-åring. Som tonåring/ung vuxen var jag hyfsat snygg (inser jag NU!) och självförtroendet har börjat komma ifatt mig de senaste åren, så nu är det bara några tusen timmar på gymmet som fattas .
    Morning

Jag har lovat mig själv att inte bli så där kärring-liknande 50-åring som köper kläder på Axelsson/MQ, handlar på Konsum och vägrar byta kjol/naylonstrumpbyxor mot tygbyxor ;)  Efter lillens förlossning har jag tvingat iväg mig till gym 3-4 gånger i veckan plus att jag går ut och går en runda varje dag. Sen har jag en man som är träningsfreak också så det underlättar :)
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-09 11:19:51 följande:
    Du är inte pratglad av dig va? :p Och så kommer jag som redan är uppe i flera hundra inlägg på bara nån vecka ;p
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-09 13:58:56 följande:
    Hej Roses Välkommen till tråden (något sent kanske..men jag har inte varit inne på ett tag...)
    Hej hej :)

Tack, jo jag har också hittat hit.
Svar på tråden Tråddödare forts....