• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:33:49 följande:
    Hehe, dom finns i Iranestan norr om Stockholm. Leta efter pass och köpt en burk hårfärg så är det bara att bege dig dit och köpa
    Husby?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:33:49 följande:
    Hehe, dom finns i Iranestan norr om Stockholm. Leta efter pass och köpt en burk hårfärg så är det bara att bege dig dit och köpa
    Kommer inte brunetter in? Alla säger ändå att jag inte ser svensk ut De såg himla goda ut iallafall, bara för det ska jag käka gifflar och dricka kaffe nu!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:35:42 följande:
    Kommer inte brunetter in? Alla säger ändå att jag inte ser svensk ut De såg himla goda ut iallafall, bara för det ska jag käka gifflar och dricka kaffe nu!
    Mmmm...giiiffflaaaar....Med saffran?
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:31:12 följande:
    Dags att shoppa! Bara att säga åt mannen att det är nödvändigt
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;)

Min man är helt "LOST" angående BH&trosa. Tror inte han nånsin fattat/fattar det där med BH-storlek.

Sist han skulle köpa BH till mig var för nåt år sen och tro det eller ej men han hade stått och försökt föklara hur stora mina bröst var och då hade han tagit Grapefrukt som ex. {#lang_emotions_embarassed} 
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:31:01 följande:
    Bra! And don't you dare disappearing again!Hahhaha Ibland kommer barnen med de mest dräpande kommentarerna. Hoppas ni hade trevligt i simhallen.
    Jag ska inte ;)

Ja, inte sa han det tyst heller. Hela omklädningsrummet hörde nog att jag behöver nya BH {#lang_emotions_embarassed}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-24 20:36:36 följande:
    Mmmm...giiiffflaaaar....Med saffran?
    Vanliga med kanel den här gången, men de med saffran är sjukt goda också!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:34:34 följande:
    Vadå? Chokladmintte eller te som du äter mintchoklad till? Om det är det förstnämnda så är det allra första gången som jag hör talas om något sånt.
    Det är Te med smaken ( Chokladmynt ) urgott. Köpte till maken från sån där te/kaffe butik man bara ser gamla tanter i :p
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:37:48 följande:
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;)Min man är helt "LOST" angående BH&trosa. Tror inte han nånsin fattat/fattar det där med BH-storlek. Sist han skulle köpa BH till mig var för nåt år sen och tro det eller ej men han hade stått och försökt föklara hur stora mina bröst var och då hade han tagit Grapefrukt som ex.  
    Han vågar åtminstone gå till underklädesavdelningen och köpa underkläder till dig. DET är nåt iaf Det gäller bara att han lär sig storlöka...eller menar..storlekarna!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:32:55 följande:
    Hej gherti! Så en del av kakorna på bilden har du bakat själv? Det där ser så gott ut att jag känner att jag måste äta en skål fruktsallad!
    Nej, nej, den bilden hittade jag på google när jag letade efter recept. Är så jäkla sugen och jag orkar verkligen inte åka 2 timmar fram och tillbax för att köpa 1 kilo kakor.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:38:50 följande:
    Jag ska inte ;)Ja, inte sa han det tyst heller. Hela omklädningsrummet hörde nog att jag behöver nya BH
Svar på tråden Tråddödare forts....