• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-24 20:29:08 följande:
    Du har agerat "kristligt" alltså
    Haha, japp!

Fast jag har tränat också, men det räknar jag som själslig vila.

Vad har du gjort då?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:39:12 följande:
    Vanliga med kanel den här gången, men de med saffran är sjukt goda också!
    Väldigt smarrigt!

Jag känner att jag kom igång rätt rejält sedan Roses la ut bilden på alla bakelser
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:37:48 följande:
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;) Min man är helt "LOST" angående BH&trosa. Tror inte han nånsin fattat/fattar det där med BH-storlek. Sist han skulle köpa BH till mig var för nåt år sen och tro det eller ej men han hade stått och försökt föklara hur stora mina bröst var och då hade han tagit Grapefrukt som ex.  
    Jo, men man vill ju inte visa HELA hyllan vid häftiga rörelser eller?
    Grapefrukt, de vet jag inte ens hur stora de skulle vara?
    Köpte nyss ny BH och insåg att efter amning och annat (=tortillas+gucamoleberoende {#lang_emotions_sunny}) så var det D-kupa som gäller - me like {#lang_emotions_tongue_out} So what om de inte klarar penntricket längre
    Fast jag har nog lite bröstavund; både små fasta bröst och stora fylliga kan jag bli avundsjuk på
    Tur min man är mer för rumpor, han gillar mina extra fem trivselkilon där

Öh, hur kom jag nu in på allt detta? {#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 20:31:52 följande:
    Gott gotti gott gott :p Nej, men jag har   Chokladmynt té super gott. Vill du ha?
    Usch, nej tack. Ta inte illa upp men det låter faktiskt inte gått. Köper med mig kaffe på Statoil om det är ok?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:40:42 följande:
    Han vågar åtminstone gå till underklädesavdelningen och köpa underkläder till dig. DET är nåt iaf Det gäller bara att han lär sig storlöka...eller menar..storlekarna!
    Nej, tack. Jag köper mina underkläder. Troligast att det blir rätt storlek :)

Ja, det var husby jag menade. Det är ju den enda stället man kan köpa goda kakor. Åhhh, så sugen.

Va f*n heter dom där fettbullarna som det finns i tre varianter varav den enda heter ( Elefantöra ) ? Står helt still.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:40:04 följande:
    Det är Te med smaken ( Chokladmynt ) urgott. Köpte till maken från sån där te/kaffe butik man bara ser gamla tanter i :p
    Det ska jag hålla utkik för här i stan. Men jag hyser inga förhoppningar. Jag menar, det är Linköping vi talar om. Sveriges tråkigaste och sortimentmässigt fattigaste stad!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 20:37:48 följande:
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;) 
    Hmm...

Du har ingen bild på hur det ser ut?{#lang_emotions_innocent}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 20:41:23 följande:
    Nej, nej, den bilden hittade jag på google när jag letade efter recept. Är så jäkla sugen och jag orkar verkligen inte åka 2 timmar fram och tillbax för att köpa 1 kilo kakor.
    Nä, jag förstår...Vilken del av Sthlm bor ni i?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 20:42:59 följande:
    Haha, japp!Fast jag har tränat också, men det räknar jag som själslig vila.Vad har du gjort då?
    Absolut. Träning är långt ifrån allt vad arbete heter.

Jag har slappat och städat och återigen slappat. Så jag har varit lite okristlig..
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:43:55 följande:
    Jo, men man vill ju inte visa HELA hyllan vid häftiga rörelser eller? Grapefrukt, de vet jag inte ens hur stora de skulle vara? Köpte nyss ny BH och insåg att efter amning och annat (=tortillas+gucamoleberoende ) så var det D-kupa som gäller - me like  So what om de inte klarar penntricket längre Fast jag har nog lite bröstavund; både små fasta bröst och stora fylliga kan jag bli avundsjuk på Tur min man är mer för rumpor, han gillar mina extra fem trivselkilon där Öh, hur kom jag nu in på allt detta?
    Jag vill också ha stora bröst. Har tjatat nu i flera månader att jag vill ha större bröst men det enda jag får till svar från maken är ( Tyst R-- ) eller ( Har du inget du ska göra? ) så jag kommer inget vart :(

Gubben är galen i magen. Fick till och göra en tatueringen vid naveln för att han skulle ha nåt och "titta" på ;)
Svar på tråden Tråddödare forts....