• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-24 21:03:11 följande:
    Jag bor så jädra lägligt! Den enda som jag får svårt att träffa är Midka. Hon bor ju vid Nordpolen nånstans
    He he he... Nej, vid kanten till himlen... Nordpolen är mycket närmre. Men jag ska till den stora huvudstaden helgen 20 feb.... Ses vi där?
  • I Blackrose I

Jag blir inte klok här.

Sedek kunde du se bilderna?

Fiona_M Ska adda dig på adresslistan. Mår du bättre idag? {#lang_emotions_wink} Kram

• Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 21:05:44 följande:
    Gärna, vår spritlager börjar ta slut. Tequila&lime vore gött. Åh, nu låter jag som en alkis så mycket som jag pratar om sprit i den här tråden ;)
    Hehehe

Nä nu har du pratat om grapefrukter, BH och nått som ploppar upp - lägg till Tequila så tänker jag bara på bodyshots{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:05:44 följande:
    Gärna, vår spritlager börjar ta slut. Tequila&lime vore gött. Åh, nu låter jag som en alkis så mycket som jag pratar om sprit i den här tråden ;)
    Men skämtar du eller??? Tequila?? Alla som känner mig vet att jag dricker antingen Baccardi breezers, drinkar eller häller i mig tequila. Salt i näven, lime redo och bottoms up.{#lang_emotions_cheers}
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-24 21:04:50 följande:
    Är Midka norrlänning?
    Nej, nej,nej! Jag är född och uppvuxen väldigt nära Sthlm men nu har jag flyttat från stan.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:06:12 följande:
    Du menar inte okristliga omständigheter nu?
    Omständigheterna skulle kunna vara kristliga, men ju okristligare desto roligare
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 21:04:08 följande:
    Hehe ja, den är ju inte lika cool nu vid 30 som den var när jag gjorde den för tio år sedan Ska ersätta den med något annat då den inte är särskilt välgjord, men det får dröja tills jag blir rik Har en "mönster"-tatuering på ena överarmen och ett hjärta med familjens födelsedatum som jag själv ritat på insidan av andra underarmen.Men jag ska ha fler, det vet jag Isnogood har ju gaddat sig en hel del på sistone, hur coola motiv som helst!
    Men JAG ville ju ha play-boy bunny. mode nu vid 30?! Vadåå rå? Ska jag kanske börja köpa kläder från axelsson snart också?! :p

Söt med hjärta-tatueringen. :)
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-24 21:08:04 följande:
    Jag blir inte klok här. Sedek kunde du se bilderna? Fiona_M Ska adda dig på adresslistan. Mår du bättre idag?  Kram
    Menar ni här på fl eller fejjan? Här kommer jag inte heller in på dina bilder. {#lang_emotions_frown}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-24 21:04:18 följande:
    Jag fick klicka på bakåt i webbläsaren och sedan såg jag bilderna laddas in och så tryckte jag framåt igen. Du kör väl Firefox du med?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-24 21:08:04 följande:
    Jag blir inte klok här. Sedek kunde du se bilderna? Fiona_M Ska adda dig på adresslistan. Mår du bättre idag?  Kram
    tack, vill ju också se bilder!

njae, lite bättre. snält av dig att fråga.
Svar på tråden Tråddödare forts....