• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Skriver till alla här så blir det lättare.

Velour gumman det var rubriken jag ville visa :) gonatt darling. Jag skrev skämtet lite längre upp.

Sedek- Hör av dig när du är på väg :p

Ni andra får ha en underbar kväll. 

Frusysslor kallar ;)

• Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 22:00:17 följande:
    U are welcome tomorrow mellan 9-16. Jobbar nära hemmet så jag kan lätt ta mig hem ;)
    Oh shit en inbjudan. Ska kolla i kalendern om jag kan klämma in dig mellan de andra{#lang_emotions_innocent}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 22:03:23 följande:
    Skriver till alla här så blir det lättare. Velour gumman det var rubriken jag ville visa :) gonatt darling. Jag skrev skämtet lite längre upp.Sedek- Hör av dig när du är på väg :p Ni andra får ha en underbar kväll.  Frusysslor kallar ;)
    Ja, rubriken var ju bäst ändå. We are meant to be!

Kram och godnatt!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 22:02:12 följande:
    Ingen aning. Tur, alltså ordet som innebär att man "har tur" heter ju flax... Att gå på tur heter det också.Tastatur, tastatuuuuur... Provat att säga det några gånger för mig själv och kommer inte på vad ändelsen står för.En sammansättning knapparÖversatt av Sedek.Om du nu vet det, har du provat? Vad har du provat?Det första du ska göra när du vaknar i morgon bitti är att tänka igenom allt bra du har i livet, tänk på 4-5 olika människor du har nära och som du vet älskar dig. Filosofera på det i några minuter innan du går upp. Och så går du upp och ler till dig själv i spegeln Fortsättning följer i morgon...
    Åh my gud.

Hörru, här varken pratar vi så mycket eller analyserar så mycket. Bara handling.

Get it? {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_kiss}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-24 21:56:46 följande:
    Jag vill kunna flyga, med riktiga vingar förstås. Inga flygplan eller annan människotillverkad flygtransport.
    Det måste vara inom rimlighetens gränser förstår du väl. Som att bli rökfri, sluta tycka om pizza, börja träna, skaffa vänner, våga gå ut, orka börja plugga osv osv osv.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 21:58:33 följande:
    Okej skriver så fort jag kan så om jag missar lite här och där får ni tåla. gurkan/bananen och kuken satt och beklagade över sina liv. Bananen: Det är sååå synd om mig. Människorna klär mig naken och sen äter upp mig. Gurkan: Vaddårå? Dom skalar mig med kniv, hackar mig i bitar, saltar mig och sen äter upp mig. Kuken: Det är SYND om. MIg väcker dom mitt i natten, sätter på mig en påse, kör mig fram och bak tills jag spyr 

Stackarn...
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 22:04:11 följande:
    Oh shit en inbjudan. Ska kolla i kalendern om jag kan klämma in dig mellan de andra
    Det är bara och ta med dig dom andra två också om du vill :p

Nej, slår mig hårt i nacken. Att mamma totalt misslyckades och lära mig hyfs :p
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 22:05:45 följande:
    Åh my gud. Hörru, här varken pratar vi så mycket eller analyserar så mycket. Bara handling. Get it?
    Jag är ensam och socialt utsvulten ikväll.

Action blir det i morgon mellan 9 och 16
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-24 22:00:19 följande:
    Där ser du att ju okristligare, desto roligare
    Jo det ligger nått i det kanske.

Hänger du på?

• Polly S
    ska ta dr sedeks kur, väntar på fortsättningen imorrn!

Sedek skrev 2010-01-24 22:02:12 följande:
    Det första du ska göra när du vaknar i morgon bitti är att tänka igenom allt bra du har i livet, tänk på 4-5 olika människor du har nära och som du vet älskar dig. Filosofera på det i några minuter innan du går upp. Och så går du upp och ler till dig själv i spegeln Fortsättning följer i morgon...
Svar på tråden Tråddödare forts....