• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:11:46 följande:
    Men vännen...jag hoppas och tror att hon kommer att må så mycket bättre efter operationen. Han hon haft hjärtproblem länge? Hur gammal är hon?
    Ja, det är ärftligt tyvärr. Jag har det också...

Hon har redan opererats två gånger för hjärtinfarkt, sen var hjärtat för svag så hon fick pacemaker men hennes kropp vill inte riktig acceptera "apparaten" så nu vill dom prova ge henne nya klaffar och se om det blir nåt skillnad :(

Hon är 56 :(
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 19:15:12 följande:
    Ja, det är ärftligt tyvärr. Jag har det också... Hon har redan opererats två gånger för hjärtinfarkt, sen var hjärtat för svag så hon fick pacemaker men hennes kropp vill inte riktig acceptera "apparaten" så nu vill dom prova ge henne nya klaffar och se om det blir nåt skillnad :( Hon är 56 :(
    Oj..du med?

Men det ska gå bra, ska du se För inte är det så att det inte finns något som passar en kropp som stöter bort en pacemaker. Bara det att läkarna troligtvis i första hand inte räknade med att hennes kropp skulle reagera så. De visste att det fanns en risk, men de vidtar oftast inga åtgärder INNAN en sådan reaktion. Det kommer att bli bra vännen.

Och du, se till att ta hand om dig också.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:20:08 följande:
    Oj..du med? Men det ska gå bra, ska du se För inte är det så att det inte finns något som passar en kropp som stöter bort en pacemaker. Bara det att läkarna troligtvis i första hand inte räknade med att hennes kropp skulle reagera så. De visste att det fanns en risk, men de vidtar oftast inga åtgärder INNAN en sådan reaktion. Det kommer att bli bra vännen.Och du, se till att ta hand om dig också.
    Jag hoppas verkligen det går bra men försöker förtränga bort det hela tiden. Vill inte riktig ta till mig att det bara är två dagar kvar till operationen.

Jag går på regelbundet på kontroll så jag har väl några kilo journal på sjukhuset.

Tack aziz att du bryr dig. Det värmer {#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 19:24:06 följande:
    Jag hoppas verkligen det går bra men försöker förtränga bort det hela tiden. Vill inte riktig ta till mig att det bara är två dagar kvar till operationen. Jag går på regelbundet på kontroll så jag har väl några kilo journal på sjukhuset. Tack aziz att du bryr dig. Det värmer
    Ok, jag förstår!

Men då tycker jag att vi pratar om lite roligare ämnen. Vad gör din man nu? Har han med sig era barn?

Gissar att de är hos farmor
  • Velour

Förresten, en nyfikenhetsfråga, hur är relationen mellan din mamma och din svärmor?

• Velour

Ska gå och ge lillen en macka innan det är läggdags, sen är det middag för mig och sist är det PLUGG! Ska läsa om herr Bordieau (eller hur det nu stavas).

Vi ses!

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:36:00 följande:
    Ska gå och ge lillen en macka innan det är läggdags, sen är det middag för mig och sist är det PLUGG! Ska läsa om herr Bordieau (eller hur det nu stavas).Vi ses!
    Men skulle ju precis skriva till dig så loggar du ut :(

Jag ska också ta och äta lite. Ses om du kommer in senare ikväll.

Ska svara på dina frågor när jag kommer tillbaka.

Kram
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-26 16:08:58 följande:
    Isse,hur går det med vattenproblemet? Har gubbarna varit och tittat på hos dig än?
    Joo då...

Var jtteorolig i morse om dom skulle komma el inte då det inte gick att elda alls
    (=ingen värme...)

Men en kille var här, så nu har jag ett stort hål i väggen under diskbänken, han klarade faktiskt att fixa allt utan att riva bort köksskåp o dyl men jag misstänker att han haft en något obekväm arbetsställning  {#lang_emotions_undecided}

Så, jag njuter av att elda för värmen {#lang_emotions_heart} och har passat på att skicka efter massa kläder till dottern o mig nu innan jag får fakturan från rörmokaren   {#lang_emotions_dreamer} för sen kommer jag ju inte ha  råd.... {#lang_emotions_surprised}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:26:58 följande:
    Ok, jag förstår!Men då tycker jag att vi pratar om lite roligare ämnen. Vad gör din man nu? Har han med sig era barn?Gissar att de är hos farmor
    Vi har en granne som vi umgås med. Skickade över honom dit. Barnen la jag tidigt ikväll så dom sover gott.

Vill inte att "kärringen" ska gotta sig över detta. Jag kan inte ha någon nära mig när jag mår piss vem det nu är tyvärr.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:27:50 följande:
    Förresten, en nyfikenhetsfråga, hur är relationen mellan din mamma och din svärmor?
    " Relation "?!

Om du kallar en stridszon för "relation" så är väl deras otrolig spänd *suck*

Min svärfar är åt andra sidan världens gulligaste. En gång frågade jag honom vad han såg i "häxan" och han svarade " Flicka lilla, på min tid när vi gifte oss tog vi allt vi fick " ;) Stackars Karln.
Svar på tråden Tråddödare forts....