• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S

tur att jag börjar med en rolig lektion, Kultur- & Stilhistoria!

• Midka

Tjoho!
    Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!

Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.

Velour: {#lang_emotions_cry} vi ses någon gång till sommaren då....??? {#lang_emotions_cry}

( )

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-26 02:39:50 följande:
    Länka till sverigedemokraten! *Scratchy ställer sig framför spegeln och påbörjar stridsmålningen i ansiktet...*
    Bra skrivet!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-26 08:32:02 följande:
    Tjoho!Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.Velour:  vi ses någon gång till sommaren då....??? ( )
    Ja, visst är det underbart? Lilleman vaknade kl 01:30 och somnade inte om förrän kl 02:45. Så självklart försov jag mig och vaknade 07:45 och sedan kom jag ändå inte fram till jobbet för att gasbussarna här i stan havererar när det är -10 som idag. Blääääää {#lang_emotions_yell}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 03:08:50 följande:
    Hehe... jag gillar ditt #70 i andra tråden... lagom tyket så där...Hoppas inte att människan lycka hålla sig borta. Jag vill att hon ska se mitt inlägg... det blev lite långt, men ganska innehålllsrikt känner jag själv. Har lite andra teman på värpning om hon skulle gå till motattack. Jag tog bara ett tema och körde på det nu...
    Heheh, jag ville verkligen att hon skulle vara kvar för att, som själv skrev det, se ditt ubervassa inlägg

Men jag vet inte om hon är där eller inte. Har inte haft tid att läsa igenom alla inlägg, men uppdaterar mig mer ikväll.
    Scratchy skrev 2010-01-26 03:12:36 följande:
    Gillar ts också... inte bara att hon särskrivit Sverigedemokraterna, hon har gjort det extra tydligt genom att ta ett stort d på demokraterna...
    Eller hur!? Stackare
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-26 06:17:13 följande:
    tur att jag börjar med en rolig lektion, Kultur- & Stilhistoria!
    Kul Hoppas verkligen att det blir en fin dag för dig!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-26 08:32:02 följande:
    Tjoho!Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.Velour:  vi ses någon gång till sommaren då....??? ( )
    Jobbiiiigt!

Kul med besök alltid

Själva hade vi introduktion idag med allt som ska gås igenom under hela kursen. Det var två saker som fick mig att nästan bli gråhårig. Det ena var att vi i en av delkurserna skulle ha salstenta, vilket jag avskyr. Det andra var att kursen avslutas med en B-uppsats i kvantitativt arbete (enkät igen)
  • Velour

Men visst ses vi till sommaren

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 09:50:14 följande:
    Ja, visst är det underbart? Lilleman vaknade kl 01:30 och somnade inte om förrän kl 02:45. Så självklart försov jag mig och vaknade 07:45 och sedan kom jag ändå inte fram till jobbet för att gasbussarna här i stan havererar när det är -10 som idag. Blääääää
    Ah, var det din tur att gå upp? Med tanke på att han somnade om så sent och att du blev försenad.

Hoppas du får en bra dag trots allt
Svar på tråden Tråddödare forts....