• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Hej girls

Idag är inte min dag. Mår inte bra alls :( Min mamma ska opereras på torsdag och jag känner hur ångesten närmar sig. Klarade inte av att vara " trevlig" så jag bad om en tidig lunch och här sitter jag med min macka som jag knappt får i mig........ :(

Hoppas det är bättre med er.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 11:43:58 följande:
    Men visst ses vi till sommaren
    Mäh, ska du lämna mig ensam här fram till sommaren? {#lang_emotions_cry}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-26 11:44:52 följande:
    Ah, var det din tur att gå upp? Med tanke på att han somnade om så sent och att du blev försenad.Hoppas du får en bra dag trots allt
    Vi var uppe allihop kan jag säga. Först skrik och sen låg han och sparkande på oss i vår säng i en timme innan vi kunde bära tillbkas honom till den egna sängen så han kunde somna om.
    Men när han vaknade i morse var han sååååå go och kramades och pussades (på munnen genom nappen ), så det var helt klart värt det {#lang_emotions_sunny}
  • Scratchy

Jag blidde inte citerad en enda gång i Sverige Demokrat Tråden. Besviken? Ja!

Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy

Ah, nu blev jag citerad på ett annat inlägg. Jag brukar få alla mina inlägg citerade i heta trådar men inte idag... nähänä...

*går med en tjurig min mot duschen*

• Isnogood
    Scratchy skrev 2010-01-26 14:15:06 följande:
    Ah, nu blev jag citerad på ett annat inlägg. Jag brukar få alla mina inlägg citerade i heta trådar men inte idag... nähänä...*går med en tjurig min mot duschen*
    "Citerar dig i denna tråd så att du tycker den är ¤het¤ o kommer tillbaka"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 15:05:18 följande:
    Jag har citerat dig
    Tack! Det värmde mitt hjärta.

Jag kom på varför det kan vara att ingen annan citerar mig. Grejen är ju att min uträkning om att svennar begår 10% mer brott stämmer ju inte för fem öre. Det blir egentligen ändå så att blattarna begår 6 gånger fler brott än svennarna om man räknar på de siffrorna jag har med. Alltså om 60% av polisens resurser ligger på blattarna och 40% ligger på svennarna så blir förhållandet 6/4. Förhållandet mellan hur mycket brott som folk åker dit för är 9/1. Faktorn däremellan får vi kalla för x.

Alltså får vi ekvationen (6/4)x=9/1
    I decimaltal: 1.5x=9 vilket är detsamma som x=9/1.5 vilket är x=6.

Så kanske är det så att folk reagerar på att de inte kan förstå hur jag får det till att svennarna begår mer brott, men eftersom jag låter så säker så vågar de inte säga emot för risken att avslöja sig som korkade. Kejsarens nya kläder typ...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 15:29:12 följande:
    Tack! Det värmde mitt hjärta.Jag kom på varför det kan vara att ingen annan citerar mig. Grejen är ju att min uträkning om att svennar begår 10% mer brott stämmer ju inte för fem öre. Det blir egentligen ändå så att blattarna begår 6 gånger fler brott än svennarna om man räknar på de siffrorna jag har med. Alltså om 60% av polisens resurser ligger på blattarna och 40% ligger på svennarna så blir förhållandet 6/4. Förhållandet mellan hur mycket brott som folk åker dit för är 9/1. Faktorn däremellan får vi kalla för x.Alltså får vi ekvationen (6/4)x=9/1I decimaltal: 1.5x=9 vilket är detsamma som x=9/1.5 vilket är x=6.Så kanske är det så att folk reagerar på att de inte kan förstå hur jag får det till att svennarna begår mer brott, men eftersom jag låter så säker så vågar de inte säga emot för risken att avslöja sig som korkade. Kejsarens nya kläder typ... Have no fear Scratchy is here!
    OJ, var det inte sant?{#lang_emotions_embarassed} (jag bjuder på det )
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
Svar på tråden Tråddödare forts....