• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-27 21:28:07 följande:
    Tack. Ja, jag hoppas verkligen allt går bra. Hade möte med hennes läkare idag eftersom jag är så nervös som jag är och han förklarade allt för mig steg för steg så på det sättet känns det skönt att veta att läkaren har en aning om vad han ska göra men sen vet man ju aldrig om det uppstår komplikationer... lovar på heder och samvete att ta "ditt bloss" extra djup. Blir det bra?
    jobbigt men bra att få info iaf, hålla sig så 'med' och förberedd som möjligt!
    och din mamma är säkert lika tuff som du verkar vara!
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:32:21 följande:
    jobbigt men bra att få info iaf, hålla sig så 'med' och förberedd som möjligt!och din mamma är säkert lika tuff som du verkar vara!
    Psyket är nog inget fel på men jag är inte så säkert på om hennes kropp/hjärta är så starkt att den klarar en operation till. Läkaren säger ju att det ska gå bra och då får man/jag hoppas att han vet vad han snackar om.

Tack för komplimanget. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-27 21:36:01 följande:
    Psyket är nog inget fel på men jag är inte så säkert på om hennes kropp/hjärta är så starkt att den klarar en operation till. Läkaren säger ju att det ska gå bra och då får man/jag hoppas att han vet vad han snackar om. Tack för komplimanget.
    tycker det verkar vara en bra läkare som pratar med er och försöker lugna!
    hur dags är det imorrn?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-27 21:23:58 följande:
    Ha ha ha ha ha...Nejdu, om det är nått träd jag sitter fel i så är det dittEller The Persson/Steen möjligtvis.
    Jaa du, för inte är det vid MITT hus du setat o kollat i alla fall med tanke på att du inte sett rätt en enda gång...

Hm..om du sitter vid DERAS hus så sitter du ju åtminstone 5 mil här ifrån...så det förklarar ju en del {#lang_emotions_undecided}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Polly S

nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran!
    ha det bra trådvänner!

Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till!

gonatt!

• I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:38:31 följande:
    tycker det verkar vara en bra läkare som pratar med er och försöker lugna!hur dags är det imorrn?
    Jo, han var jättesnäll och försökte verkligen förklara så att jag förstod alla ingrepp som ska göras. Hoppas bara inga komplikationer uppstår.

Hon ska in till operationen kl 8:30 har dom sagt så jag & lilla syster ska försöka va där runt 11 men vi kommer nog inte få träffa henne förrän hon har vaknat och piggnat till sig så det lär nog dröja några timmar innan får träffa henne. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:41:07 följande:
    nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran!ha det bra trådvänner!Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till!gonatt!
    Tack. Verkligen snällt.

Ha det så kul med valpen ute i snöstormen {#lang_emotions_wink}. Här är det kaos.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:39:49 följande:
    Jaa du, för inte är det vid MITT hus du setat o kollat i alla fall med tanke på att du inte sett rätt en enda gång... Hm..om du sitter vid DERAS hus så sitter du ju åtminstone 5 mil här ifrån...så det förklarar ju en del
    Jag inbillar mig att ni bor grannar, sluta försöka få mig att tro nått annat.

Så kan jag säga på jobbet att jag känner en tjej på internet som bor granne med paret Persson/Steen, så får jag fler kompisar.

Det ÄR ditt hus, jag lovar, bara du som inte sett mig. Just nu sitter du där med en tröja o mjukbrallor lite snett på datastolen och halvkollar på TV, och så har du ett kort på katten framme med ett ljus tänt framför.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-27 21:41:07 följande:
    nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran! ha det bra trådvänner! Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till! gonatt!
    Godnatt F.

Du får berätta en annan dag hur det gick med din "positiva start på dagen"

För visst försöker du?
  • I Blackrose I

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi, lilla syster är på väg och hon har köpt cigaretter.

Jag loggar ut också. Tror nog lilla syster är lika nervös, få hålla henne sällskap en stund.

Ha det gott.

Svar på tråden Tråddödare forts....