• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:11:48 följande:
    Jag gör kycklingfile med franska örter och klyftpotatis.
    Jag kokade dessutom kycklingsoppa på resterna som blev över efter att tre hungriga gamar vräkt i sig samt lunchlåda till mig gjorts i ordning. Så det blir kyckling hela dagen imorgon också
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:44:07 följande:
    Ja, dels så bygger du upp förväntningar vilket bara kan sluta i besvikelse, eftersom hon faktiskt inte har en massa killar som står utan för fönstret. Hade hon haft det så hade de uppenbarligen varit psykfall som står ute i det här vädret, även om hon skulle vara kändis. Så på sin höjd insinuerar du att hon drar till sig psykfall. Dessutom, som hon själv antydde så är hon nog inte så desperat att hon tar vem som helst bara för att han hänger utanför hennes dörr. Jag tror att hon snarare är en sådan kvinna som har råd att vara kräsen med vilka män hon väljer.
    DU behöver inte vara orolig, jag blir inte knäckt, är inget psykfall och bygger inte upp några förväntningar. Mina frågor var på skoj och jag antar att hans svar oxå är det.

Men tack för din omtanke.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:44:07 följande:
    Ja, dels så bygger du upp förväntningar vilket bara kan sluta i besvikelse, eftersom hon faktiskt inte har en massa killar som står utan för fönstret. Hade hon haft det så hade de uppenbarligen varit psykfall som står ute i det här vädret, även om hon skulle vara kändis. Så på sin höjd insinuerar du att hon drar till sig psykfall. Dessutom, som hon själv antydde så är hon nog inte så desperat att hon tar vem som helst bara för att han hänger utanför hennes dörr. Jag tror att hon snarare är en sådan kvinna som har råd att vara kräsen med vilka män hon väljer.
    Du och dina nutidsanalyser...

Jag bygger upp ett självförtroende om att hon med sina inlägg jag sett och den lilla kontakt vi haft framstår som en attraktiv tjej. Både hon och jag vet att om det nu står killar utanför fönstret så är de antagligen inget att ha, men själva idén. Du måste tänka i större perspektiv.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 23:48:27 följande:
    Jag kokade dessutom kycklingsoppa på resterna som blev över efter att tre hungriga gamar vräkt i sig samt lunchlåda till mig gjorts i ordning. Så det blir kyckling hela dagen imorgon också
    Inte illa..

Jag har köttfärs i kylen som är bäst före idag som jag borde ställa mig och laga till. Har liksom bara glömt bort den där innen, men jag orkar inte.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:39:54 följande:
    För den delen så har jag faktiskt varit i ett förhållande och då springer man inte runt med andra.. har jag hört.
    {#lang_emotions_innocent}
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 23:48:27 följande:
    Oj va intressant! Tack för att du berättar...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:50:29 följande:
    Oj va intressant! Tack för att du berättar...
    Tror att det är fler än jag i tråden som är frustrerade..
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:48:51 följande:
    DU behöver inte vara orolig, jag blir inte knäckt, är inget psykfall och bygger inte upp några förväntningar. Mina frågor var på skoj och jag antar att hans svar oxå är det. Men tack för din omtanke.
    Nej det var på fullaste allvar{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Tråddödare forts....