• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-27 21:43:20 följande:
    Jag inbillar mig att ni bor grannar, sluta försöka få mig att tro nått annat.Så kan jag säga på jobbet att jag känner en tjej på internet som bor granne med paret Persson/Steen, så får jag fler kompisar.Det ÄR ditt hus, jag lovar, bara du som inte sett mig. Just nu sitter du där med en tröja o mjukbrallor lite snett på datastolen och halvkollar på TV, och så har du ett kort på katten framme med ett ljus tänt framför.
    Eh...får man vänner för att man knner någon som bor nära dom..? {#lang_emotions_undecided} 
    -Jag o mina väner brukar {#lang_emotions_throwup} om dom....

Jasså det gör jag...?

Sanningen är att jag sitter iklädd jeans, vilket du borde ha gissat på då det är mitt favoritplagg, en tjock stickad tröja med en långärmad underställströja under och en fuskpälsfodrad luvtröja över, strumpor, raggsockor o tofflor, o teven är inte ens på så det känns onödigt att slänga några blickar på den...

Katten..njae inget foto el ljus tänt för den, men en polisanmälan för djurmisshandel/ vanvård/ utsatt för onödigt lidande är gjort...så nu startar det ett krig som kommer att hållas i evigheters evigheter...
    För han kommer ta det personligt o inte fatta att jag hade anmält vem som helst som gjort en sådan sak..!
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:50:18 följande:
    Eh...får man vänner för att man knner någon som bor nära dom..?   -Jag o mina väner brukar  om dom.... Jasså det gör jag...? Sanningen är att jag sitter iklädd jeans, vilket du borde ha gissat på då det är mitt favoritplagg, en tjock stickad tröja med en långärmad underställströja under och en fuskpälsfodrad luvtröja över, strumpor, raggsockor o tofflor, o teven är inte ens på så det känns onödigt att slänga några blickar på den... Katten..njae inget foto el ljus tänt för den, men en polisanmälan för djurmisshandel/ vanvård/ utsatt för onödigt lidande är gjort...så nu startar det ett krig som kommer att hållas i evigheters evigheter... För han kommer ta det personligt o inte fatta att jag hade anmält vem som helst som gjort en sådan sak..!
    Prova! Säg till folk att du bor granne med dem så vips så har du en massa vänner, lovar på heders...{#lang_emotions_sealed}

I övrigt, för mycket kläder på en tjej för min smak men annars ok. Glömde mina glasögon...

Usch för vanvård, du vet att han kan få fängelse va?!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-01-27 20:21:34 följande:
    Tror inte det är en diskussion som intresserar dig om du inte råkar vara den " 3:e iranien " i gruppen " tråddödarna..."   Om du orkar läsa mina inlägg och människan som har nickname " Den raka vägen ". Muslimer irriterar mig nåt enormt men alltid uppskattad när dom alltid till slut idiotförklarar sig själva. Me like Han är inte inne så jag kan inte börja min strid, få se om han kommer in. www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50264872.html
    Nej, det är jag inte..

Ska läsa i natt när alla andra sover och jag inte har något att göra.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 19:58:58 följande:
    Det är exakt vad han har sagt...att han tänker vänta på mig i 20 år om det behövs och det spelar ingen roll om jag så gifter mig, han tänker vänta på mig...o finnas här för mig, hjälpa mig med det jag behöver ha hjälp med osv... -O det trots att jag inte behöver ha någon hjälp...så det gäller att hålla tungan rätt i munnen, har jag problem så får jag tänka mig för vem jag berättar för....
    Vi får väl se om han orkar vänta eller om han ger upp, hoppas han ger upp och hittar någon annan att förfölja.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 22:10:31 följande:
    Nej, det är jag inte.. Ska läsa i natt när alla andra sover och jag inte har något att göra.
    Inget att göra på natten...

DU SKA SOVA kvinna!
  • Mandi74

Fy vad jag är trött på hur mitt liv ser ut just nu.. bara vänta och vänta.. och inte kan jag prata om det heller.

*suckar tungt*

*går och röker*

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 22:13:00 följande:
    Inget att göra på natten... DU SKA SOVA kvinna!
    Mmm.. säg det till min kropp och min skalle, dom fattar inte det.
  • Sedek

Det är på natten våra kroppar återhämtar sig och hjärnan får chans att göra en stor omstart. Sömnen är asviktigt!

Ska själv gå och praktisera det jag lär ut nu

Natti natti på er

• Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-27 22:00:27 följande:
    Prova! Säg till folk att du bor granne med dem så vips så har du en massa vänner, lovar på heders...I övrigt, för mycket kläder på en tjej för min smak men annars ok. Glömde mina glasögon...Usch för vanvård, du vet att han kan få fängelse va?!
    Ja men det är ju för risken att du kollar som jag är så välklädd {#lang_emotions_dreamer} eller så var det för att jag är frusen... {#lang_emotions_undecided}

Njae..tror inte som sagt att det kommer bli något av denna anmälan då det bara är ord mot ord...och beviset är ju borta nu...som tur är för hennes skull...
    Men samtidigt så hoppas jag att det kommer bli något slags straff, för att poängtera att ett djur är värt något.
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 22:14:28 följande:
    Det är på natten våra kroppar återhämtar sig och hjärnan får chans att göra en stor omstart. Sömnen är asviktigt! Ska själv gå och praktisera det jag lär ut nu Natti natti på er
    Önskar att det var så lätt som att bara gå och lägga sig när man är trött, men det är det tyvärr inte.

Sov så gott!
Svar på tråden Tråddödare forts....