• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:51:28 följande:
    Tror att det är fler än jag i tråden som är frustrerade..
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:50:29 följande:
    Oj va intressant! Tack för att du berättar...
    Time to meet?

• Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:48:51 följande:
    DU behöver inte vara orolig, jag blir inte knäckt, är inget psykfall och bygger inte upp några förväntningar. Mina frågor var på skoj och jag antar att hans svar oxå är det. Men tack för din omtanke.
    Och tack för att du svarar på mina inlägg utan att läsa dem ordentligt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 23:51:32 följande:
    Nej det var på fullaste allvar
    Aha.. flåt då.

Nu vet jag varför din dator sköter alla svaren, för du står utanför mitt fönster!!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 23:52:03 följande:
    Var de inte på Sweden Rock härom året?
    Va! var de? Ingen aning. Min rockkompis har koll och det är han som bokade detta, ska höra med honom i morgon.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:52:42 följande:
    Men.. flåt till dig oxå då.

Fan vad du är kinkig ikväll..
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-27 21:20:26 följande:
    Ja, min mamma ska genomgå en hjärtoperation imorgon ( Få nya klaffar ) Är hemma hos min lilla syster så vi kan åka till sjukhuset tillsammans imorgon. Mamma är redan där. Kastade ut henne (syrran) nyss efter att ha fått höra att hon hade tagit mina sista cigg så nu är hon på väg till närmaste mack som förhoppningsviss har öppet och köpa cigaretter till mig.
    Eftersom jag i min förkylningsdimma idag gått och trott att det varit torsdag så har jag faktiskt gått och tänkt på dig idag. Men då ska jag tänka på dig imorgon också. Hoppas du får tag i cigg! Själv trotsade jag snöstormen med en omväg för att köpa snus åt sambon när jag skulle hem från jobbet *brrr*
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:52:48 följande:
    Aha.. flåt då. Nu vet jag varför din dator sköter alla svaren, för du står utanför mitt fönster!!
    Attans! Påkommen IGEN!!!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:49:21 följande:
    Du och dina nutidsanalyser...Jag bygger upp ett självförtroende om att hon med sina inlägg jag sett och den lilla kontakt vi haft framstår som en attraktiv tjej. Både hon och jag vet att om det nu står killar utanför fönstret så är de antagligen inget att ha, men själva idén. Du måste tänka i större perspektiv.
    Här finns det faktiskt ett namn för den modell som förklarar ditt psykiska fenomen. Och jag kommer ihåg namnet!!! Major/minor-model av Pat Patfoort. Läs den, och om du sedan fortfarande håller med dig själv så kan du ju skriva ditt inlägg igen.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:52:42 följande:
    Och du skrev inte att jag var något psykfall..
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:50:18 följande:
    Eh...får man vänner för att man knner någon som bor nära dom..?   -Jag o mina väner brukar  om dom.... Jasså det gör jag...? Sanningen är att jag sitter iklädd jeans, vilket du borde ha gissat på då det är mitt favoritplagg, en tjock stickad tröja med en långärmad underställströja under och en fuskpälsfodrad luvtröja över, strumpor, raggsockor o tofflor, o teven är inte ens på så det känns onödigt att slänga några blickar på den... Katten..njae inget foto el ljus tänt för den, men en polisanmälan för djurmisshandel/ vanvård/ utsatt för onödigt lidande är gjort...så nu startar det ett krig som kommer att hållas i evigheters evigheter... För han kommer ta det personligt o inte fatta att jag hade anmält vem som helst som gjort en sådan sak..!
    Bra gjort! Du vet att du gör rätt så han kan bara ta och dra!
Svar på tråden Tråddödare forts....