• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 19:25:10 följande:
    Puss på dig också! Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Det måste finnas nåt namn på det psykologiska fenomenet att svara i form av puss när man blir hälsad på genom frasen "what's up dawg"{#lang_emotions_dreamer}
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Måste gå ifrån lite. Ses!

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 19:41:01 följande:
    Måste gå ifrån lite. Ses!
    Äntligen!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 19:45:48 följande:
    Äntligen! Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men nu är jag tillbaka.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 20:04:30 följande:
    Men nu är jag tillbaka.
    Ja det var ju jag menade äntligen. Jag var lite tidigt ute...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour

Jag vill att mitt nästa barn ska heta Blixten McQueen. Jag skiter i vad folk säger, så ska det heta. Jag bryr mig heller inte om andra barn kommer att mobba mitt barn. Det är deras föräldrars fel då om deras barn är så dumma att de mobbar min lille Blixten. Man måste ju vara unik här i världen. Varför hela tiden sätta vanliga namn på sina barn? Det viktigaste är att JAG tycker att det är fint, inte vad andra tycker (inte ens vad mitt barn kommer att tycka om sitt namn är lika viktig som vad jag tycker). Folk får helt enkelt vänja sig vid att min lille heter Blixten McQueen! Bajsa på er!

*ironi*

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 20:08:17 följande:
    Ja det var ju jag menade äntligen. Jag var lite tidigt ute... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Så länge du alltid menar nåt snällt så får du vara hur tidigt ute som helst. Hur är det med dig då?
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 12:48:09 följande:
    Tack!Stackare, jag avundas dig inte!Var är alla tråddödare nuförtiden?Midka: Det var längesedan du var här? Jag tog nr 3400 i denna tråden iallafall: www.familjeliv.se/Forum-5-97/m48818497.htmlOrd blind: Har du tagit FL-paus igen?Grizelda: Hoho?Inte för att jag inte är nöjd mer er andras sällskap - självklart!Fiona M: Hoppas du får en bättre arbetsdag idag!Roses: Vi tänker på dig!!!
    Två dygn sen.... men det är trevligt att du saknar mig!!
    Har uppdaterat tävlingen med att du har fått 1 till p och S-mannen 1 p.
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-28 20:10:01 följande:
    Jag vill att mitt nästa barn ska heta Blixten McQueen. Jag skiter i vad folk säger, så ska det heta. Jag bryr mig heller inte om andra barn kommer att mobba mitt barn. Det är deras föräldrars fel då om deras barn är så dumma att de mobbar min lille Blixten. Man måste ju vara unik här i världen. Varför hela tiden sätta vanliga namn på sina barn? Det viktigaste är att JAG tycker att det är fint, inte vad andra tycker (inte ens vad mitt barn kommer att tycka om sitt namn är lika viktig som vad jag tycker). Folk får helt enkelt vänja sig vid att min lille heter Blixten McQueen! Bajsa på er!*ironi* Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
    Förresten spelar det ingen roll om det blir en pojke eller flicka, Blixten ska det heta. Blixten är ju egentligen ett neutralt namn, så bajsa på er.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-28 20:13:01 följande:
    Förresten spelar det ingen roll om det blir en pojke eller flicka, Blixten ska det heta. Blixten är ju egentligen ett neutralt namn, så bajsa på er.
Svar på tråden Tråddödare forts....