• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 19:34:20 följande:
    Min för en kväll...jag måste tänka ut nåt minnesvärt då..det kan inkludera kamera, nån handboja, olja...........och......hmmm.............Scratchy också
    mmm, det där var min tolkning som var snuskig.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-28 20:22:14 följande:
    Har du varit i särskrivnings tråden?
    ouch!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:21:37 följande:
    Good hunting! Själv var jag i stan med förkylda familjen och köpte dammsugarpåsar, present till svägerskan och en massa skoj på H&M  innan vi åkte och handlade mat En ormskinnsmönstrad partyhandväska gick t.ex. på 39 spänn, rea på rean Men dy vad trött jag var efteråt Nu ska jag bara dega hela kvällen och så får vi se om jag orkar jobba imorgon.
    hittade inget!

reafynd är roligt! man får ju liksom köpa halvonödiga saker då...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:27:05 följande:
    Luktsalt? Tja du, men jag vet inte hur pass bra jobb jag gör efteråt
    Det lär gå bra ska du se. Du kommer att röra dig i fast motion. Jag tror att du blir så effektiv att du även hinner göra andras uppgifter. Innan lunch. Sen får du hela fredagseftermiddagen att koppla av. Nice va?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-28 20:27:52 följande:
    Velour: Du är ofta i mina tankar så jag gissade nog att jag var lite snakad! Faktum är att de flesta av er har flyttat in hos mig. Händer då och då att jag tänker : "Ah! det hade Fiona tyckt varit kul" eller "he he det skulle Velour se" eller "precis som jha" osv... Helt otroligt! Vi har ju inte ens setts...

(förstår vad du menar!)
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-28 20:31:09 följande:
    hittade inget! reafynd är roligt! man får ju liksom köpa halvonödiga saker då...
    Jaa Hittade en Hello Kitty fickspegel för 14,75- också {#lang_emotions_cool}
  • Midka
    Rose!
    Här har kommit massor av lycka-till kramar och håller-tummarna osv. Bara att back och läsa...

O M   du inte orkar backa så får du se detta som en jätte, jätte stor gruppkram från oss allihopa!!!!!!!!!!!

Kommer citera detta då och då tills du ser det!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-28 20:27:52 följande:
    Velour:Du är ofta i mina tankar så jag gissade nog att jag var lite snakad! Faktum är att de flesta av er har flyttat in hos mig. Händer då och då att jag tänker : "Ah! det hade Fiona tyckt varit kul" eller "he he det skulle Velour se" eller "precis som jha" osv...Helt otroligt! Vi har ju inte ens setts...
    *smickrad* Men vad sjutton är "snakad"?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-28 20:24:45 följande:
    Det var ett tag sen men skrev du inte att du tog ett nummer i nassetråden? Kollade och det var 660 och för att vara lite snäll så tänkte jag att det var ok.
    Jag tog #666 också. Det är bara att siffrorna inte hänger med i den tråden riktigt, så nyss tog jag det tredje #665...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Jag vill sola solarie. Hur gör man?

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
Svar på tråden Tråddödare forts....