• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:12:00 följande:
    Tack aziz. Jag mår jättebra och är så lättad över att allt har gått bra. Var vaken hela natten med lilla syster. Vi kunde inte somna, det var hemsk :( Hemsk att hela tiden måla upp värsta scenariet men nu är ju det värsta över. Hur är det med dig då? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår det. Så härligt att det är över nu. Bara att se till att allt går lika bra från och med nu.

Det är OK här, nya kursen har startat med en massa litteraturläsning igen..både tråkigt och intressant, men jag måste ta mig igenom det. Ett steg närmare examen

Nu ska jag blossa lite..strax tillbaka.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-28 21:04:14 följande:
    Jag gör så här istället för att svara varje inlägg för sig. Tackar er alla samtidigt. Snällt av er och tänka på oss.
    Jaha! {#lang_emotions_yell} Och var är alla fina ord som aziz, kohor (sista ordet är jag inte säker på...) och annat som du och Velour brukar använda??   {#lang_emotions_yell} (vet egentligen inte vad de betyder men de är så vackra... kanske ska jag vara glad att du inte använder de på oss svennar......)

Nääääääääääää, jag är inte avundsjuk........... Blatte .....

(skojjar, skojjar, skojjar, skojjar, skojjar, skojjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Puss!{#lang_emotions_kiss}
    PS!!: Tack!! Toppen att det gått så bra idag!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-28 21:09:32 följande:
    Med tanke på "diskussionen" jag har i en annan tråd kom jag ihåg ett skämt. Den gör sig bäst på engelska så sorry.En britt och en indier satt och pratade med varandra.Britten: Don u shame that we colonize ur country i so many years? ( Med brittish accent ) Indier: No buster- dont U shame that we fuck ur language for the rest of the history?  ( Med indisk accent )
    Oj va roligt... tack för att du underhåller oss...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-28 21:15:45 följande:
    Vet inte vilken du menar men den här är jag i och jag kommer bli så glad om han nappar och startar en diskussion med mig. stackaren vet inte vem han har med och göra. Mamma är persisk-lärare och språkvetare så jag vet vad jag snackar om angående språket. Den nutida persiska språket som pratas i Iran är genomfuckad av araber/arabiska. Jag har så många exemplar att man vill lägga sig ner och gråta.
    Han har inte nappat än....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 21:17:12 följande:
    Jag förstår det. Så härligt att det är över nu. Bara att se till att allt går lika bra från och med nu. Det är OK här, nya kursen har startat med en massa litteraturläsning igen..både tråkigt och intressant, men jag måste ta mig igenom det. Ett steg närmare examen Nu ska jag blossa lite..strax tillbaka.
    Jag ska också gå och röka snart men jag har en massa papper här som ska fizas sen ska jag ut också men njut du ;)

Om jag nångång får för mig att jag ska börja plugga skulle jag så himla gärna vilja läsa Persiska. Skulle va kul men vi får se hur det blir med det.

Men det är så med studier man kan inte gilla allt. Vissa delar är mindre intressanta än andra. Jag sov igenom varenda biologilektion när jag gick i gymnasiett. Ville bara hänga mig när läraren för femtielfte gången ville förklara hur ormbunkar förökade sig {#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_laughing}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-28 21:26:06 följande:
    Oj va roligt... tack för att du underhåller oss...
    Grrrrrrr {#lang_emotions_yell} 

Kattjävlen som inte lär sig att man inte ska släppa in R----.

Ostbågarna är också slut. Hur ska jag nu få ut den här?
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-28 21:26:07 följande:
    Han har inte nappat än....
    nej, tror inte han gör det heller men då visar han bara att jag har rätt så det gör mig inget.

Midka skrev 2010-01-28 21:23:30 följande:
    Jaha!  Och var är alla fina ord som aziz, kohor (sista ordet är jag inte säker på...) och annat som du och Velour brukar använda??    (vet egentligen inte vad de betyder men de är så vackra... kanske ska jag vara glad att du inte använder de på oss svennar......)Nääääääääääää, jag är inte avundsjuk........... Blatte ..... (skojjar, skojjar, skojjar, skojjar, skojjar, skojjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!)Puss!PS!!: Tack!! Toppen att det gått så bra idag!
    Men, jag vet ju inte hur du/ni reagerar om jag skriver persiska ord. Den andra ordet är nog "khoshgel" du menar vilket betyder vacker ;)

Ja, jag är också glad att mamma klarade sig. Även om jag inte har sovit senaste 48timmarna så fattar jag inte varför jag inte är trött. Är inte ett dugg trött. När sköterskan sa att allting hade gått bra med mamma....Åh, den känslan var helt underbart. Verkligen glad.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 21:07:27 följande:
    mmmmmmmmmmmm
    Grattis till numret!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:15:45 följande:
    Vet inte vilken du menar men den här är jag i och jag kommer bli så glad om han nappar och startar en diskussion med mig. stackaren vet inte vem han har med och göra. Mamma är persisk-lärare och språkvetare så jag vet vad jag snackar om angående språket. Den nutida persiska språket som pratas i Iran är genomfuckad av araber/arabiska. Jag har så många exemplar att man vill lägga sig ner och gråta. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, det var nog inte nån islamtråd, utan den handlade väl om kristendomen, men att han på nåt sätt fick in lite islam i den.

Ja, han är helt ute och cyklar, i motvind också. Sjäva persiska språket är väldigt vackert. Jag älskar vårt ord för "hej". Heter "dorood" eller hur?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
Svar på tråden Tråddödare forts....