Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-07 14:38:57 följande:
    Just ja, du följde också den tråden. Men du skrev aldrig något där va?
    Nej, ville bara läsa vad som dök upp ur FL:s kloaksystem, och volia! Sådana som den person du talade om
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:23:13 följande:
    Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet. En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt. Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms.
    Känns ju inte som en verklig vän, tråkigt med sådana "kompisar"...
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-07 16:30:17 följande:
    grejen är att vi haft en hur bra relation som helst men att det nu känns som om hon tar ut all frustration på mig. ja, jag har världens bästa svärmor och tur är det!
    Så himla jobbigt för dig! Hoppas hon kan komma över sig själv och istället vara en förälder och bete sig som folk.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 18:12:18 följande:
    Han dök upp ändå och han hade köpt mig en ny mobil.. Jag har sagt nej till det innan att jag ska köpa mig en ny när jag kan, men han hade köpt en ändå. Jag vill inte känna att jag är "skyldig" honom nått bara för det. Har försökt ringa honom och förklara att jag kan inte ta emot den och att jag inte känner så för honom som han tror/hoppas att jag gör, men han svarar inte..
    Men gud vad jobbigt, känns ju verkligen som att han vill ha något i utbyte...
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 18:14:09 följande:
    Det är egentligen ett ex som tog kontakt med mig för ett tag sen och jag tyckte att visst vi kan väl vara vänner, men han verkar vilja mer. Han skickade ett sms i natt.. "God natt älskling" skrev han..
    Ja, det verkar onekligen så... Man kan nog inte vara vän med ett ex, om det inte var ett ömsesidigt uppbrott.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 18:17:35 följande:
    Nej, det var jag som lämnade honom..
    Då förstår jag hans agerande, han tror du börjar få tillbaks känslor eller nåt.
    Jobbig sits...

Jag ska käka nu, ses kanske senare!
    Trådkram!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-07 19:51:18 följande:
    Jösses vad ni har det trassligt! Mandi: Ta inte skit! Om dina vänner inte kan respektera dig  -  BYT! Lätt att skiva,,, jag vet. Men jag tycker inte att man ska behöva förklara sig inför puckon. Kan de inte fatta, lägg ner! (Vi finns ju ! bara när du själv vill...!) Fiona: Mammor är svåra att byta ut. Gå i terapi! Hon är skyldig dig allt och du är inte skyldig henne något. Velour: *suck* inte avdundsjuk. Funderar på att börja plugga till hösten men jag tror jag skjuter upp det ett år till..... JhA: Verkar som att det flyter på? S-mannen: Vilken fin avatar! Om Ord Blind.... Skulle inte hon föda barn snart? Eller så kom vi lite för nära henne... Man vet aldrig! Vi ahr haft det toppen i helgen! Skottat snö, spelat, städat... = toppen!! Ska natta lillen nu... ses sen!!!
    Ja, nu känns det bättre, har varit himla deppig ett tag nu men det verkar gå över nu, har haft en trevlig helg med kalas och fika och mys med lillpojken min Tack för omtanken!
  • Jagbyttenick

Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju!
    Natti tråden! Kram

• Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:34:56 följande:
    Bla, bla, bla, bla, bla.. men se du kan skriva ett inlägg utan att skriva en massa onödigt invecklade ord.
    Haha, han har en dragning åt det onödiga, vår käre lille klåda
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:23:16 följande:
    Funderar på att krypa ner i soffan och titta på Avatar, någon av er som sett den?
    Ja, den är jättebra
Svar på tråden Tråddödare forts....