Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-08 22:54:15 följande:
    Är du över fem år gammal, man och straight så är det där helt fel uttryck att använda...
    Han använder ju redan "You go girl!" så varför inte "pilutta dig"?
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-08 22:57:22 följande:
    Vad för roligheter hittar Loppan på då? Förresten älskar jag hans smeknamn - Loppan
    Än sålänge inget farligt, förutom när han ropade Muuuuuuu till en kvinna i affären. Duktigt pinsamt tyckte jag

Loppan kommer från att han älskade sitta i sin babysitter och sprätta med benen så det såg ut som om han skulle fara iväg som en liten Loppa
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:06:30 följande:
    Du kan i alla fall inte klaga på att jag kom för tidigt...
    Som alla andra kvinnor...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-08 23:08:45 följande:
    Just ja! Han slängde roliga kommentarer till kvinnor. En gång hade han kastat mat i ansiktet på dagisfröken va? Ja, jag kommer ihåg att du skrev om det att han sprätte med benen som en loppa
    Oh ja, det gör han ofta och gärna när man försöker få honom att äta när han inte vill, han är väldigt tydlig på det sättet.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:10:52 följande:
    Men då förstörs helhetsintrycket i badrummet.. *suckar* får väl försöka lösa det på något sätt. *s* har en rund vit matta framför toastolen och varje gång sonen varit på toa så sätter han sig på den för att dra upp kalsongerna. Det svider i mitt hjärta varje gång jag ser det, jag frågade honom varför han gjorde så.. för att mattan är så mjuk och skön. Kan säga att den mattan tvättas ofta.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:09:30 följande:
    Men hon gick alldeles för snabbt... som alla andra kvinnor...
    Hmm, jag som trodde att det eftersträvades av killarna? De brukar ju klaga på att de aldrig blir av med tjejen.
  • Jagbyttenick

Nä, nu ska jag sova så jag orkar upp, har viktigt möte direkt på morgonen imorgon och vill inte försova mig. Trådkram på er sötisar! {#lang_emotions_sunny}

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:14:38 följande:
    Ja och jag börjar jobba klockan 19:45 imorgon så jag får inte heller försova mig...
    Haha, du är säkert som min killkompis, han försov sig till min fest som började kl 20.
    Sov gott iallafall!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:31:26 följande:
    Sonens nya bästisar är två poliser.. så en dag när han skulle till pappa sa han med väldigt mynidg röst.Om polisen stoppar dig och du inte har bälte så säger du bara.. det är lugnt, jag känner Emil.Fick aldrig chansen att prova men det hade kanske funkat.
    Vilken skön kille du har!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 01:03:16 följande:
    Men svart skjorta är väldigt snyggt på en man.
    Mmmmmmmm {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....