Midka skrev 2010-02-04 22:18:04 följande:
Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!). Jisses vad ni har avhandlat många saker. Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra?? (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?) Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol! Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev. Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit! JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se.... Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden! Ni andra: go genders!!!! Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....
Hehe, jag har en egen skalteori jag, han hänger inte kvar här, men jag har honom hos mig ändå.