Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Men jag ska iallafall lämna internet och söka lite tröst irl nu! Gosa ner mig under täcket och ligga sked med mannen och ha katten på andra sidan. Det brukar alltid trösta mig!

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-04 06:04:43 följande:
    godmorgon förresten!
    Tack vännen och godmorgon! {#lang_emotions_flower} Ja, idag känns det bättre och solen skiner faktiskt lite här {#lang_emotions_sunny}
    Hoppas det känns bättre för dig också?
  • Jagbyttenick

Fiona: Låter som en bra dag, kul med eleven och bokhylleshoppnig!
    Själv ska jag väl jobba en timme till eller nåt.

• Jagbyttenick

Jag är med hungrig, så jag ska nog åka hem och äta nu Får spara lite jobb till imorgon också

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-04 19:18:15 följande:
    Heh..? Det var med tanke på inlägget tidigare... Snökvinna...bah... Faan vad snö...vet inte vart jag ska göra av allt längre... men nu har jag i alla fall fått hem kläderna jag köpt Så nu är jag en aningen gladare, särskilt efter att ALLT passade o satt perfekt Tycker alltid det är lika skrämmande jobbigt att beställa kläder, får ångestkänslor varje gång jag ska välja storlek...   men nu blev allt som sagt RÄTT Jeansen...26" sitter perfekt Helt ok...tror jag...joo, det är det nog. Åh, köpte några linnen/ toppar...påminner lite om korsetter i utformningen... JÄTTEFINA om man frågar mig ,  strl 32/34....o dom passade också perfekt... Mysko...  tror dom gjort om storlekarna.... SÅ NU VILL JAG HA SOMMAR SÅ JAG KAN HA MINA FINA LINNEN / TOPPAR PÅ MIG -Jo, jag veeeet att jag kan ha dom nu med...men jag vill ju inte slita på dem under alla lager av tjocktröjor... vill ju att dom ska synas...typ
    Vad kul att allt passade, jag är ju själv postordergalning så jag vet hur skön den känslan är
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-04 21:03:23 följande:
    9669?
    Gratulerar till det mest syndiga talet
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-04 22:18:04 följande:
    Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!). Jisses vad ni har avhandlat många saker. Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra??  (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?) Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol!  Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev. Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit! JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se.... Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden! Ni andra: go genders!!!! Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....
    Hehe, jag har en egen skalteori jag, han hänger inte kvar här, men jag har honom hos mig ändå.
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-02-04 23:20:52 följande:
    Hehe, jag har en egen skalteori jag, han hänger inte kvar här, men jag har honom hos mig ändå.
    Men tack vännen skulle jag skriva också!!!
    Godnatt tråden!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-06 03:15:19 följande:
    Jag visste väl att du var seriöst sjuk...
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-06 07:55:25 följande:
    Tänkte på en sak
    Vadå?
Svar på tråden Tråddödare forts....